Direktlänk till inlägg 6 december 2009

Julpyntar,Elin och Tigern,bebisar!

Av Åsa - 6 december 2009 15:09

Här pyntar man inför julen och har det mysigt, trots en envis förkylning som inte riktigt vill ge sig.


I en massa tidningar skrivs nu mycket om Elin och Tiger. Han som framstått

som att vara så bra och i det närmaste perfekt och nu rasar hela fasaden!!

Fy för att vara i Elins skor! Tigers är nog inte roliga de heller men han har väl själv försatt sig i detta, tror de verkligen att sådant här aldrig ska komma fram?!

Hela denna historia i tidningarna, spekulerandes osv. samtidigt kan jag inte låta bli att undra om hon vetat om endel av detta under åren eller om allt nu bara ramlar över henne.Sedan den stora frågan,hur gör hon? Stannar eller går?


Anna Anka och alla hennes ideer om hur man ska göra för att ha ett lyckligt äktenskap och nu har maken visst lämnat in skilsmässoansökan.

Så hennes råd är väl kanske inte sååå bra....


Annars så väntar vi här hemma på att en marsvinskull ska se dagens ljus!

Honan fick i förra kullen en dödfödd bebis och nu hoppas vi att det ska gå bra för bebisar och mamman. Denna gång är det mer än en bebis, minst två men ev tre med tanke på hennes storlek. Spännande!





 
 
Ingen bild

Helén

8 december 2009 14:12

Nej, man tycker ju att hon borde ha känt av nånting, men det kan ju kanske vara så att man väljer att inte se också?! Det där med Anna Anka hade jag missat, hon som var den perfekta frun... Kanske inte passar maken att hon fått så mycket uppmärksamhet och är med på så mycket? Det blir väl mindre tid att skämma bort honom på...

Hoppas allt går väl med marsvinen och att du själv snart är frisk igen!

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 28 april 2011 09:51


  Underbart med våren, solen och värmen. Härlig årstid! Ledig några dagar och då blir det att ägna endel tid åt trädgården. Lite längre fram blir det mer att rikta in sig på vår altan som började byggas förra året men ska göras klart (saknar "st...

Av Åsa - 3 april 2011 22:44

Var till min dr förra veckan och nu har jag trappat ut kortisonet. Har känt mig enormt mycket tröttare sista dagarna och det kan ju vara just att kortisonet nu är borta, men bara att kämpa på och det kanske blir bättre.   Mina vita blodkroppar ...

Av Åsa - 22 mars 2011 22:02

Nyss hemkommen från jobbet.Är så tacksam för att jag har ett arbete som jag trivs med och har så härliga arbetskamrater.Finns ju många som inte trivs med det arbete de har eller med arbetskamraterna och det måste vara väldigt jobbigt. Nu smaskar ja...

Av Åsa - 12 mars 2011 17:21


   Tänk vad åren går fort.Idag fyller yngsta dottern 10år.Så här ska vi äta tacogratäng som födelsedagsbarnet önskat och sedan ska vi snaska på lördagsgodis och kika på melodifestivalen. I år har jag ingen riktig favorit (än) men kanske får under k...

Av Åsa - 11 mars 2011 09:12

Min mage mår till och från inte så bra men nu har det varit ihållande och har mest haft ont i magen sista veckorna.Äter omeprazol varje dag och försöker peta i mig sådant som ska passa magen i matväg men går "sådär". En av största orsakerna till be...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards