Alla inlägg under april 2011

Av Åsa - 28 april 2011 09:51

 

Underbart med våren, solen och värmen. Härlig årstid!

Ledig några dagar och då blir det att ägna endel tid åt trädgården. Lite längre fram blir det mer att rikta in sig på vår altan som började byggas förra året men ska göras klart (saknar "staket" och att det delvis ska bli tak).Sedan det roligaste, att köpa endel nya möbler till altanen,ljuslyktor, kuddar osv.


Av Åsa - 3 april 2011 22:44

Var till min dr förra veckan och nu har jag trappat ut kortisonet.

Har känt mig enormt mycket tröttare sista dagarna och det kan ju vara just att kortisonet nu är borta, men bara att kämpa på och det kanske blir bättre.


Mina vita blodkroppar och andelen neutrofila är alltid för lågt när jag tar prover, dr skulle skicka en förfrågan till hematologerna om vi ska utreda det ytterligare hos dem för att utesluta att jag har något "annat" med.Nåja tror nog mest det beror just på SLE då jag fått kontakt med fler som har samma bekymmer och har just SLE.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards