Direktlänk till inlägg 11 augusti 2008

Bild på Juvliga Julia och Kånrad Kanels bebisar.

Av Åsa - 11 augusti 2008 18:27

Bild på bebbarna.

Killen är näst längst till vänster med lite ljust i ansiktet

resten är tjejer.Vikter mellan 74-106gram. Hanen är det

som har den lägsta vikten.Största tjejen föddes sist och

är den längst till vänster.Namn ska det kluras på i kväll...


 
 
sara

sara

11 augusti 2008 18:48

Vilka sötisar! Fick själv en kull här hemma i lördags och kom på namnen igår :-)

http://sari.bloggagratis.se

 
Helén

Helén

11 augusti 2008 20:52

Krångliga Julle kanske?! *skratt*

Har du nån särskild bokstav det ska börja på?

http://vardagsliv.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Åsa

11 augusti 2008 21:01

Bokstaven denna gång är tänkt att vara P.
Som Prilliga Paris eller liknande.

 
Helén

Helén

11 augusti 2008 22:24

Pigga Pontus, Pål Plutt, Positiva Pytte, Pernilla Päls, Pamela Puss, Pålitliga Pelle...

http://vardagsliv.bloggagratis.se

 
Magnus

Magnus

11 augusti 2008 23:19

Tack för deltagande i min tävling :). Din gissning är bra. Om det är rätt visar sig de närmsta dagarna!
Du får ursäkta men jag tycker inte de nyfödda är speciellt gulliga. Skrynkliga, små och ser ut som små råttor. Däremot skall du helt gratis få namnförslag. Jag tycker dubbelnamn är fel och svårt att hålla reda på så jag föreslår klassiska TV-serienamn:
Pamela
Peg(gy)
Polly

Percy

Var så god. Fram till dopskålen bara så är det klart :)!

http://underbara.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ingela

11 augusti 2008 23:27

Så otroligt söta :) Ska hälsa från Solveig som är så glad över sina bäbisar.
Hoppas vi ses på någon utställning framöver!

Kram/ Ingela

 
vivan

vivan

11 augusti 2008 23:46

Oj vad de var små och söta...kramiz:)

http://vwellermo.blogg.se

 
Ingen bild

Åsa

11 augusti 2008 23:51

Tackar och bockar för alla bra namn förslag, här har vi kollat på film så jag har inte hunnit tänka på namn och nu behöver jag ju bara välja!

Å Magnus det är helt ok att inte tycka de är gulliga, smaken är ju olika.

Dopskålen tas fram i morgon så får vi se vad det blir för namn.

Ingela!
Hoppas kunna komma till Valbo utställningen i September så då kanske vi ses där.

 
vivan

vivan

12 augusti 2008 21:33

pelle Päls..Pilliga Pia..Passiva puff...ja mer kan inte jag..de ser ut som små grisar...kramiz:)

http://vwellermo.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 28 april 2011 09:51


  Underbart med våren, solen och värmen. Härlig årstid! Ledig några dagar och då blir det att ägna endel tid åt trädgården. Lite längre fram blir det mer att rikta in sig på vår altan som började byggas förra året men ska göras klart (saknar "st...

Av Åsa - 3 april 2011 22:44

Var till min dr förra veckan och nu har jag trappat ut kortisonet. Har känt mig enormt mycket tröttare sista dagarna och det kan ju vara just att kortisonet nu är borta, men bara att kämpa på och det kanske blir bättre.   Mina vita blodkroppar ...

Av Åsa - 22 mars 2011 22:02

Nyss hemkommen från jobbet.Är så tacksam för att jag har ett arbete som jag trivs med och har så härliga arbetskamrater.Finns ju många som inte trivs med det arbete de har eller med arbetskamraterna och det måste vara väldigt jobbigt. Nu smaskar ja...

Av Åsa - 12 mars 2011 17:21


   Tänk vad åren går fort.Idag fyller yngsta dottern 10år.Så här ska vi äta tacogratäng som födelsedagsbarnet önskat och sedan ska vi snaska på lördagsgodis och kika på melodifestivalen. I år har jag ingen riktig favorit (än) men kanske får under k...

Av Åsa - 11 mars 2011 09:12

Min mage mår till och från inte så bra men nu har det varit ihållande och har mest haft ont i magen sista veckorna.Äter omeprazol varje dag och försöker peta i mig sådant som ska passa magen i matväg men går "sådär". En av största orsakerna till be...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards