Alla inlägg den 25 april 2008

Av Åsa - 25 april 2008 23:28

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen. Har jobbat kväll men har nu jour i natt för den sköterskan ringde på kvällen och var sjuk.

Sedan jobbar jag hela dagen i morgon. Hoppas det håller sig lite lugnt och tur att jag fick semester på söndag!!

Nu när jag har jour så får jag vara hemma, har bara några minuter till jobbet men är så svårt att koppla av när man vet att man kan bli uppringd när som helst och kanske få sätta fart och jobba.


När jag åkte hem vid 23-tiden så var det flera grodor/paddor på vägen så man fick se till att inte köra på någon, för det vill jag inte göra...



Av Åsa - 25 april 2008 08:44

I dag ska man jobba och i morgon. Fick ledigt på söndag i allafall men hade som sagt hoppas få semester även lördagen men så blev det inte.

Finns så få vikarier och de vi har jobbar på andra ställen och går ut extra hos oss ibland.

Eftersom både R och jag jobbar denna helg så har han tagit semester.


Här har jag hängt en tvätt och snart är den andra klar.


Ska försöka vara ute en stund och njuta av solen innan det är jobb dags.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards