Alla inlägg den 15 september 2008

Av Åsa - 15 september 2008 19:04

I dag har jag varit hemma med Lovis, skulle ju varit på "kurs" men det gick bra att jag går den i morgon istället och då är R ledig.

Lovisa har varit mycket piggare i dag , så det märks att hon är bättre , går bättre att äta också men får ont i bland.


Jag tog det lugnt på fm, kännde mig så enormt frusen och så har jag förutom min vanliga värk , ont överallt men främst benen efter att ha skuttat upp och ner på barpallen och målat, så det är ju självförvållat!


Nu mot kvällen målade jag dock en stund igen så snart är det klart, ska ju målas två gånger...

Få se om jag orkar det sista i morgon eller så får det bli på torsdag.



Av Åsa - 15 september 2008 12:50

Har fått en utmaning av Magnus.

 

 5 saker i min frys:

Älgfärs, glass,kycklingfile,kyckling burgare och "gammalt bröd" som är infyst för att ges till fåglarna senare i höst/vinter (mest gräsänder) nere vid ån som rinner genom "byn".

 

5 saker i min garderob:

Byxor,varma tröjor,t-shirt,vetekudde,fårskinns tofflor.

 

5 saker i mitt badrumsskåp:

Plåster,tops,mascara,läppglans och luskam.

 

5 personer/bloggar som jag utmanar vidare om de vill "halka på".

Hannah, Karin, Vardagsliv, Bergatrollets och Annie.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards