Alla inlägg den 4 oktober 2008

Av Åsa - 4 oktober 2008 11:34

Är lika trött och seg i kroppen som vanligt nuförtiden, dock märker jag att om jag får vara ledig i allafall två helst tre dagar efter varann orkar jag i allafall med att göra lite hemma osv men med en ledig dag, i går så försvinner den bara...


I dag ska jag jobba men man får se det positiva och det är att jag i allafall fått ta det lugnt på morgonen och det var skönt.

Även att jag har semester i morgon så jag inte behöver upp i ottan då heller.


Tycker om mitt jobb men känns lite motigt just nu med denna trötthet och så de trökiga lederna eller om det nu kan vara musklerna som är boven eller kanske en kombination, ingen aning, jobbigt är det i allafall, man vill ju gärna veta vad det beror på och om det finns nåt att göra för att bli bättre.

Tycker ju personligen att det skulle kännas bättre i allafall med lederna än om det är musklerna, så jag hoppas det inte dröjer alltför länge tills den undersökningen så jag får veta att musklerna är ok !!


Hoppas att det blir en skapligt lugn kväll på jobbet, skulle behöva hinna med lite annat man ska göra också , vore bra om jag bla hann med att skriva klart om sårvårds förband osv som jag och en annan tjej fått i uppdrag att göra, hon har börjat med olika sorters sår osv.

Annars så tänkte jag försöka skriva klart om det  hemma i morgon, orkade inte alls göra det igår som jag först tänkte.


Nej nu ska jag börja röra på mig, hoppas ni alla får en trevlig helg.



Av Åsa - 4 oktober 2008 11:31

Såg inte filmen i går som vi tänkte får bli en annan dag.

Var så trött, somnade bredvid Lovisa när jag nattade henne och blev väckt av R vid 22.00, då hade jag nog sovit mer än en timme!

Men då känndes det för sent att börja med film så det blev en kopp te och

sedan min egen säng!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards