Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av Åsa - 6 oktober 2008 20:22

Lite irriterad blev man ju då dragkedjan på kängan gick sönder men inte blev jag gladare av att upptäcka att R skickat tillbaka filmen vi inte sett klart....

Vi har kikat på den två kvällar i rad men hade väl typ 20-25 minuter kvar.

Sa till honom tidigare att vi kunde se klart den i kväll och sedan börja på en ny film vi fått, visst säger han men så skickar han tillbaka den och trodde vi sett klart den, virrigare än virrigast.


Så nu får jag väl hyra den igen, för färdigt vill man ju se den....

Av Åsa - 6 oktober 2008 20:16

Jobbandet gick väl bra. Då både R och jag började tidigt så fick barnen mellanlanda hos mina föräldrar och äta frukost där.

Tur det går att lösa på det sättet ibland.


Direkt efter jobbet åkte barnen och jag till grannkommunen för inhandling av diverse skor/kängor, örhängen,leksak och så en sväng till Willys.


Båda barnen köpte varsitt par kängor på Skokanonen och de var så nöjda ända tills vi kom hem och Linnea skulle sätta på sig dem och dragkedjan i sidan på kängan lossnade. Så nu finns det inget att hålla i då man ska dra upp den och supersvårt att få det att funka, så nu får jag väl åka tillbaka med dem i morgon igen på lediga dagen , fyy så trist.

Men en dragkedja ska ju inte gå sönder när man bara ska dra upp den, ska ju hålla för en massa sådant....



Av Åsa - 6 oktober 2008 20:16

Jobbandet gick väl bra. Då både R och jag började tidigt så fick barnen mellanlanda hos mina föräldrar och äta frukost där.

Tur det går att lösa på det sättet ibland.


Direkt efter jobbet åkte barnen och jag till grannkommunen för inhandling av diverse skor/kängor, örhängen,leksak och så en sväng till Willys.


Båda barnen köpte varsitt par kängor på Skokanonen och de var så nöjda ända tills vi kom hem och Linnea skulle sätta på sig dem och dragkedjan i sidan på kängan lossnade. Så nu finns det inget att hålla i då man ska dra upp den och supersvårt att få det att funka, så nu får jag väl åka tillbaka med dem i morgon igen på lediga dagen , fyy så trist.

Men en dragkedja ska ju inte gå sönder när man bara ska dra upp den, ska ju hålla för en massa sådant....



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards