Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Åsa - 1 februari 2009 11:14

Har "jobb helg" och startade den i fredags med att jobba 9.00-17.30, lite udda tid men jag hade fått byta från en kvälls tur till en mer dag liknande tur!

I går , lördag blev det 7-16 och i dag blir det 14-21.45

Har ju mått riktigt ok i några veckor men i dag kännde jag att det var feber på gång och mycket riktigt har stax under 38 grader. kanske lite, lite snuvig så få se om jag blir förkyld eller om det är en sån där feber period jag får som jag haft tidigare.

Får bli alvedon och se om det känns bättre.

I morgon är jag ledig, skönt,skönt!

Sedan är det jobb tre dagar och så min lång lediga helg fre-söndag.


Lovisa är till kyrkan och sjunger med sin barnkör på dagens gudtjänst, biskopen är visst på besök också och ska få höra fina sånger!

R har följt med henne och sedan kommer några ur släkten och lyssnar också.

Jag och Linnea är hemma.Jag känner mig ju lite emlig och Linnea städar i sitt rum istället.

Kanske blir det liten sväng med slalom på em för barnen,R får väl styra upp det själv ska jag som sagt jobba.


Annars pinnar dagarna på som vanligt och nu har ny månad kommit igen, det går fort!




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards