Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Åsa - 8 februari 2009 21:03

Då var de tre lediga dagarna till ända. Snabbt går det...

Nåja, har varit tre sköna dagar och nu är jag redo för en ny jobb vecka.

Denna gång är det måndag-fredag som gäller och sedan en ledig helg.


I går åkte barnen slalom så då var jag ute en stund men i dag har vi mest varit inne.

Vi var inte ut och kikade på skidåkarna i dag för barnen hade ingen lust och jag protesterade inte nåt nämnvärt heller...

Lovisa kikade genom fönstret och tog även kikaren så hon såg dem i närbild.

Gunde Svan susade förbi och kom nog på 10:e plats har jag för mig.


Jag beundrar verkligen dem som kommer bland de sista , man ser när de tar sig upp för en backe från köksfönstret och många har det väldigt kämpigt men inte ger de sig, nä då i mål ska de och kommer nog dit sent om sider med.Men själv har jag svårt att förstå hur det kan stå ut med istappar i skägget, trötta armar och ben som inte riktigt hänger med osv.

Man kan ju vara inne i stug värmen med en te kopp, god kaka och trevlig film istället !!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards