Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Åsa - 7 maj 2009 10:21

Förkylningen vill inte ge sig men i morgon så jobbar jag igen iallafall.

Är bättre men fortfarande är det täppt i bihålorna och halsen är lite öm, men det ska nog gå bra ändå.Är sedan ledig i helgen.


Från reumatolog doktorn fick jag till mig att jag ska börja äta plaquenil medicinen så snart jag känner mig bra igen.

Sedan är det ju så att jag är mer känslig nu när jag fortfarande är förkyld för att "åka på" nåt nytt och mitt försvar är lite "glest".

Så visst, det allra bästa är ju att vara hemma och ta det lugnt och låta förkylningen ha sin gång men samtidigt så känns det som det kommer att ta flera dagar till innan detta ger sig.

Har inte tålamod att vänta! Får vara extra försiktig och handsprita ofta, vilket jag alltid gör tycker jag och hålla mig lite ifrån förkylda personer om möjligt. Sedan får man hoppas på "tur" !!!


Doktorn och jag har samtalstid inbokad på torsdagen,kommande vecka så då har vi bättre med tid att hinna prata och se hur jag mår och när nya prover ska tas osv.




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards