Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av Åsa - 4 augusti 2009 20:16

I dag jobbade jag till strax efter 14.00 och sedan tog jag en promenad hem.

Därefter blev det en dusch och slappande i soffan (återhämtning efter jobb och promenad!!).Såg på en film "Blown Apart" en helt ok film men sorglig, fast lite "glad" också. Handlar om en kvinna som mister sin man och lille son, kampen för att överleva detta osv.


Ganska precis när den var klar kom barnen hem som varit med mina föräldrar.

R har varit på "bil letar utflykt" och jag tror det blev "napp" *skratt'.

Än är han inte hemma....


Blir nog en tidig kväll för som vanligt är jag så trött, men nu är det tre arbetsdagar kvar och sedan en dryg veckas ledighet.



Av Åsa - 4 augusti 2009 20:05

Helgens ledighet gick ju alldeles för fort,som vanligt!


Ute i trädgården rev jag bort lite opassande högt gräs.Efter en stund kände jag att en massa myror invaderat min ena fot,var barfota i "plastskorna", tog några steg därifrån för bortmotning av myrorna och ser då att ca 10-15 getingar plötsligt såg vilsna ut där jag hade stått.Hade förstås varit och rivit vid deras bostad, så det var väl någon "mening" med myrorna vilket gjorde att jag kom därifrån....


På söndagen var det kalas för moster B fyllde år, annars en lugn helg och det gillar jag!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards