Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av Åsa - 27 augusti 2009 15:54

I dag är jag ledig och det var väl tur det för jag är så enormt trött,skulle nog kunna sova hela långa dagen om jag fick!

Har slöat/sovit på fm men sedan hämtat Lovisa , hem en stund och sedan till tennis träning och snart ska jag hämta henne igen.


Vet inte om tröttheten hänger ihop med att jag haft mer ont sista dagarna. fast annars har jag dagar då jag är helt "klubbad" utan någon speciell orsak heller.

Hela vänster ben är knepigt,känns både i höft och knä och hela benet där emellan,vet inte om en nerv är i kläm eller vad det är.Lika med höger arm,axel och armbåge är värst men känns även där hela armen.Det knepiga när man har nåt reumatiskt är att veta om det har med det att göra eller är något annat. Nåja får vänta och se om det ger sig.


Har sedan i somras haft bekymmer med att jag ofta känner mig yr och konstig i huvudet,har funderat på om det ev kan ha med medicinen plaquenil att göra eftersom den har bla det som biverkan.

Ska till doktorn i mitten av september så jag får väl diskutera det då.


Nu är det snart dags att åka och hämta barnen,från tennisträning  och så är Linnea hos min moster.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards