Alla inlägg den 1 november 2007

Av Åsa - 1 november 2007 18:17

Jag lyckades beställa en massa grejer senare under dagen.

Blev bland annat en gardinstång, ljusslinga att placera ovanpå öppna spisen , stjärna till Lovisas fönster,konstgjordatjärnor (blommor), juldukar,på bild är följande, stjärna att ha i köks fönstret-hundarna kikar ut där så någon ljusstake kan man inte ha där.

Men en ljusstake blev det också att ha i mat eller vardags rum.

Den får man ta och dekorera efter eget huvud!


Tyvärr hittade jag inga gardiner, vilket ju var det jag skulle ha *skratt*.

Av Åsa - 1 november 2007 10:25

Då hade jag satt fart och beställa saker till mitt hem via nätet .

Men vips så kom en ruta upp med att de har uppdatering av sidan och man får återkomma senare....

Suck !!


Får väl ta tag i hemmet istället, ingen lust alls men dammsugaren behöver fram och kläder tvättas.

Sedan ser barnens rum ut som en orkan dragit fram, men de leker just nu i detta kaos så det får bli städning tillsammans med barnen där senare...


Av Åsa - 1 november 2007 08:40

Vaknade vid halv åtta och därefter har jag spenderat en stund i marsvins rummet. De har fått morötter och hö att knapra på.


Därefter hamnade jag här.

Vill ha nya gardiner främst till mat/ vardags rummen och har letat bland nät katalogerna om jag skulle hitta något.

Fastnade dock för en massa jul grejer men så är jag tokig i sådant med så man får tänka efter både en och två gånger om det behövs *skratt*

Gardiner fanns ju flera fina men ska fundera här under dagen och mäta.

Skulle i allafall vara skönt att slippa jaga gardiner i någon affär....


Linnea är lite snorig i dag, hoppas hon inte blir sjuk iallafall med feber osv.


Nu vankas det frukost och sedan någon gång under dagen måste jag till återvinningen med spån säckar och hämta hö.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards