Alla inlägg den 15 november 2007

Av Åsa - 15 november 2007 20:37

Om man är tävlings sugen kan man gå in på rightknows sida och tävla om en goodiebag värde, mer än 1300kr.

Av Åsa - 15 november 2007 16:56

Detta vackra blomarrangemang anlände nyss.

Är från min farbror, fru och kusinerna.

Hoppas man kan hålla den snygg ett tag.

Sött med fågeln!

Av Åsa - 15 november 2007 16:53

Här kommer bilder på Hurtiga Hedvig.

Syrra till Henrietta och Harald.

Också till salu.

Av Åsa - 15 november 2007 13:49

Här kommer Henrietta. Syster till Harald.

Öronen är på väg neråt!

Blir till salu.

Av Åsa - 15 november 2007 13:46

Nu har jag tagit några kort och fler hoppas jag det ska hinnas med i dag.

Här är Hunken Harald.Han är född 071021.

Mamma är Klackebos Lisa och pappa Klackebos Anton.

Av Åsa - 15 november 2007 12:29

Så var man hemma igen. Blev endel grattis kramar på jobbet och endel undrade varför jag jobbade på min födelsedag.

Men inte vill jag ta en semester dag när man inte ska göra något särskilt.


Brand larmet gick på jobbet i dag det visade sig vara en boende på en annan grupp som stekte pannkakor.

De måste komma när larmet har gått även om vi vet att det inte brinner...


Frågan är varför det går i gång så "lätt" nu.

Det var en liknande incident nyligen.

Kan ju hämma de få som kan laga egen mat att inte vilja göra det om brandkåren ska komma emellanåt och det tjúter i hela huset!!

Annars är det naturligtvis viktigt att det fungerar....


Nu blir det lite lunch och engagerande i tvätt högen.....

Av Åsa - 15 november 2007 07:34

I dag jobbar jag mellan 8-11 ,medan jag sitter här så äter jag min frukost.


Inget snöande just nu men kallt.

Lite sol vill man ju ha på sin födelsedag i allafall så den hoppas jag kommer fram.



Av Åsa - 15 november 2007 07:07

God morgon !

Efter en god natts sömn så vaknade jag med Lovisa bredvid mig.

Hon brukar krypa ner i bland obemärkt.

Fick presenter av barnen och så hade jag ett paket från mina föräldrar som visade sig vara enn avslappnings cd.

(Annars har jag fått och kommer att få pengar av mina föräldrar).


Tycker ju inte om detta med att fira födelsedagar egentligen men närmaste släkten ska jag bjuda på smörgås tårta och fika i helgen.

Men varken vill eller orkar ha nåt större partaj!

Skulle kunnat stoppt huvudet i sanden och bara låtsats som ingenting, hade nog egentligen passat mig bäst.....

Så är jag, men känns väl extra mycket så då man inte mår bra , sjukskriven osv.


På jobbet köper vi ju åt varann (när man fyller jämnt osv) ,en annan sköterska fyller snart 50 år så vi ska bli firade samtidigt med att vi träffas någon kväll. Det känns helt ok.


Men annars får det räcka med firande !!


Nu ska man ju börja se framemot julen och att få ta fram allt pynt....


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards