Alla inlägg den 2 november 2007

Av Åsa - 2 november 2007 12:20

Då har man anlänt hem.

Har en underbar tandläkare och som tur var så var det hon som jobbade i dag.Hon har byggt upp tanden igen och sa att hon inte behövde borra just nåt för det hade jag ordnat själv *skratt*.

Så bedövning förstås men sedan gick det jätte bra.

Nu är det bara att hålla tummarna för att det håller läänge.

Kalaset gick på 581 kronor så det var ju helt ok.


Bedövningen börjar släppa och det känns ömmt. Hon sa att hon fått skära lite i tandköttet så jag kunde bli öm några dagar.Så antar att det är främst det jag börjar att känna av.


Då kanske man ska försöka sig på att äta nåt snart...

Av Åsa - 2 november 2007 08:04

Filmen i går såg jag väl i si så där 20 minuter sedan var det dags att sova.

Får kika på den en annan dag...


Av Åsa - 2 november 2007 07:56

Japp då har jag tid kl 9.30


Har ju verkligen ingen lust att inta någon föda alls men kanske borde man det ändå!

Får ta lite yoghurt.


Nu får jag ropa ner barnen så de i allafall får äta frukost.


Man får väl tänka positivt, är sällan jag har hål eller problem med tänderna så jag är ju oftast bara där på årliga besiktningar.

Många har ju det mycket värre än mig med tänder och nu minns jag faktiskt ett program från England där bla ett syskon par hade jätte dåliga tänder men led av en fruktansvärd tandskräck.

Så jag ska inte klaga , utan ta ett djupt ande tag och tänka att detta är ju inget att oroa sig för, är ju en baggis..........

Av Åsa - 2 november 2007 07:46

Sov relativt gott i natt , steg upp strax före sju snåret.

Har duschat och sitter nu här och är nervös...


Både hatar och gillar tandläkare!


Vill inte dit, har en mildare form av tandläkar skräck sedan barns ben.

Blivit bättre med åren men jag blir alldeles kallsvettig av att jag måste dit!!

Samtidigt glad att de finns , förr hade man väl fått supa ner sig och gått till smeden eller nåt. Med stor risk för infektioner och annat elände..


Där jag går finns två tandläkare en manlig och en kvinnlig.

Jag går normalt sett hos den kvinnliga, henne har jag fått förtoende för vilket känns väldigt viktigt när manär rädd som mig...

Hoppas nu bara de har tid för mig i dag , vill inte gå så här hela helgen.

Har noll matlust så jag kommer annars att svälta *skratt*


Klockan åtta ska de slå upp sina portar så det är snart dags att grabba telefonen...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards