Alla inlägg den 8 november 2007

Av Åsa - 8 november 2007 13:34

Fy för huvudvärk.

Har tagit Treo men va sjutton, hjälper inte, tog bara en men det brukar lätta upp men får peta i mig en till.


Var skapligt med huvudet när jag jobbade i allafall.

Pratade med sköterskan som är vår fackliga represent, hon ska vara med på mötet på tisdag med läkaren ,försäkringskassans representant , min chef osv. I allafall pratade vi lite om hur det är och vad hon tycker.

Känns bra att hon ska vara med på detta möte.


I dag är en sådan dag då jag är allmänt trött på allt *skratt* men jag vet att det är för att jag har huvudvärk och så den förbaskade ledvärken.

Så det är bara att härda ut, i morgon är det förhoppningsvis en bättre dag.



Av Åsa - 8 november 2007 07:57

Sov lite halv knackigt i natt, steg upp vid 06.30 och fick i väg barnen till skolan.Har lite huvudvärk, men kan ju bero på knackig sömn.


Mina fingrar/leder är värre än vanligt idag.

Dock går det ganska bra att skriva på tangentbordet för då kan man ta det lugnt och ha ganska raka fingrar.Värre är det att skriva med vanlig penna sådan här dagar.


Har intagit frukost och ska in i duschen så blir jag förhoppningsvis mer uppmjukad i kroppen.

Sedan ägnas en stund åt marsvinen, de vill ju ha frukost också!


Därefter blir det att jobba mellan 9.00-11.00

Av Åsa - 8 november 2007 07:44

Hemskt detta som hände i Finland.

Jag är väl av åsikten att ville han skjuta sig själv  så visst men att ta med sig en massa andra är allt annat än ok.


Frågan är bara när nåt liknande händer i vårt land.

Vi vill ju ofta tro att " allt händer i andra länder men inte hos oss" tyvärr

 är det ju inte så.

 Det är nog lika stor/ liten risk att det händer i vårt land som Finland.


Usch så samhället är på väg att bli, skjutvapen i massor, ungdomar som mår dåligt, internet sidor där de trissar varann osv.


Som att gäng misshandlar någon , filmar och lägger ut på nätet för att få någon sorts status.


Nä ibland vill man dra in sig i sin egen "bubbla" och inte alls ta del av vad som händer ute i världen...





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards