Direktlänk till inlägg 15 november 2007

God morgon , så var man marginellt äldre ...

Av Åsa - 15 november 2007 07:07

God morgon !

Efter en god natts sömn så vaknade jag med Lovisa bredvid mig.

Hon brukar krypa ner i bland obemärkt.

Fick presenter av barnen och så hade jag ett paket från mina föräldrar som visade sig vara enn avslappnings cd.

(Annars har jag fått och kommer att få pengar av mina föräldrar).


Tycker ju inte om detta med att fira födelsedagar egentligen men närmaste släkten ska jag bjuda på smörgås tårta och fika i helgen.

Men varken vill eller orkar ha nåt större partaj!

Skulle kunnat stoppt huvudet i sanden och bara låtsats som ingenting, hade nog egentligen passat mig bäst.....

Så är jag, men känns väl extra mycket så då man inte mår bra , sjukskriven osv.


På jobbet köper vi ju åt varann (när man fyller jämnt osv) ,en annan sköterska fyller snart 50 år så vi ska bli firade samtidigt med att vi träffas någon kväll. Det känns helt ok.


Men annars får det räcka med firande !!


Nu ska man ju börja se framemot julen och att få ta fram allt pynt....


 
 
Helén

Helén

15 november 2007 07:38

Hörru, nu får du väl ändra i din presentation! Det har ju slutat närma sig menar jag ;)

http://vardagsliv.bloggagratis.se

 
Ullis

Ullis

15 november 2007 08:56

Grattis på den stora dagen! Själv har jag knappt fyra år kvar....
Ola-barn får du nog vänta på ett tag till, just nu går det åt skogen:(

http://vanerlands.bloggagratis.se

 
Eva-Karin

Eva-Karin

15 november 2007 09:00

GRATTIS till gamlingen ;-)
Står inte på förrän man är där själv.

Ha en bra dag!

http://bjornstigens.bloggagratis

 
Åsa

Åsa

15 november 2007 12:59

Tack för gratulationerna.
Ska fundera på det där med presentationen *skratt*

http://klackebo.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Hannah

15 november 2007 14:23

GRATTIS !!!!! Ha en trevlig dag !!
Kram

 
BeaTris

BeaTris

15 november 2007 18:09

Grattis på födelsedagen, hoppas du haft det bra :)

Kram E

http://beatris.bloggagratis.se

 
Sofi

Sofi

15 november 2007 18:20

GRATTIS!!!! Önskar dej en lugn och mysig kväll, det är man värd när man fyller år.

http://hemgardens.bloggagratis.se

 
Sophie

Sophie

16 november 2007 07:48

Grattis i efterskott! :)

http://www.luneas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Åsa

16 november 2007 21:06

tack för gratulationerna.
Firade lite på själva födelsedagen annars blir det mest firande nu i helgen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 28 april 2011 09:51


  Underbart med våren, solen och värmen. Härlig årstid! Ledig några dagar och då blir det att ägna endel tid åt trädgården. Lite längre fram blir det mer att rikta in sig på vår altan som började byggas förra året men ska göras klart (saknar "st...

Av Åsa - 3 april 2011 22:44

Var till min dr förra veckan och nu har jag trappat ut kortisonet. Har känt mig enormt mycket tröttare sista dagarna och det kan ju vara just att kortisonet nu är borta, men bara att kämpa på och det kanske blir bättre.   Mina vita blodkroppar ...

Av Åsa - 22 mars 2011 22:02

Nyss hemkommen från jobbet.Är så tacksam för att jag har ett arbete som jag trivs med och har så härliga arbetskamrater.Finns ju många som inte trivs med det arbete de har eller med arbetskamraterna och det måste vara väldigt jobbigt. Nu smaskar ja...

Av Åsa - 12 mars 2011 17:21


   Tänk vad åren går fort.Idag fyller yngsta dottern 10år.Så här ska vi äta tacogratäng som födelsedagsbarnet önskat och sedan ska vi snaska på lördagsgodis och kika på melodifestivalen. I år har jag ingen riktig favorit (än) men kanske får under k...

Av Åsa - 11 mars 2011 09:12

Min mage mår till och från inte så bra men nu har det varit ihållande och har mest haft ont i magen sista veckorna.Äter omeprazol varje dag och försöker peta i mig sådant som ska passa magen i matväg men går "sådär". En av största orsakerna till be...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards