Alla inlägg den 17 januari 2008

Av Åsa - 17 januari 2008 16:45

Har städat några marsvinsburar och gjort några omflyttningar.

Linnea städar kaninens bur nu och Lovisa har marsvinet Fixar Frasse uppe eller "Bullen" som de kallar honom.

I morgon blir det ett besök med säckar till återvinningen och så ska jag passa på att hämta mer hö. Har så det räcker några dagar till men jobbar mer nästa vecka så det kan vara skönt att slippa hämta då.

Av Åsa - 17 januari 2008 16:43

R var snäll och gjorde tunna pannkakor, så hela familjen blev så nöjda.

Jag åt lite ärtsoppa och så en pannkaka. Blev mätt på det.

 Senare blir det räksmörgås.

Har blivit rejält trött så jag kanske skulle vila på soffan en stund.


Av Åsa - 17 januari 2008 13:49

Barnen kom i väg till skolan och själv har jag jobbat.

Blev en dryg halvtimme längre men lite oförutsedda saker kan man ju inte bara stunta i utan då får man rycka in.

Men bra gick det, har lite ont i huvudet men jag hoppas det ger med sig.


Matmässigt har jag precis haft en enkel lunch med Bärry Körsbärs yohurt , min absoluta favorit och en smörgås.

Sedan tänkte jag ju få göra kycklingen i dag men då tyckte R att vi skulle ha pannkakor och ärtsoppa.Inte mig emot det brukar han fixa...

Dock får jag nästan ont i magen av pannkaka numer så det får som vanligt bli lite ärtsoppa och om det blir tunna pannkakor 1-2 st blir det ugns pannkaka så en liten bit. Den får jag mer ont i magen av än tunna pannkakor.


Men det kan ju med ett mindre intag av mat i allafall kanske resultera i att jag äntligen ska orka med en räksmörgås i kväll, för det blev ingen igår heller...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards