Alla inlägg den 9 november 2008

Av Åsa - 9 november 2008 16:26

Missade ju Häxan Surtant i går för då sov jag...

Tur man kan se avsnittet och fler HÄR.

Tv
Av Åsa - 9 november 2008 16:22

Nu är jag själv hemma och ska lägga mig i soffan med en kopp te som sällskap och så blir det en film.


Handling:

Margot (Nicole Kidman) är en intelligent och rapp novellförfattare som skapar kaos var hon än dyker upp. Hon ger sig av på en överraskningsresa till sin frisinnade syster Paulines (Jennifer Jason Leigh) bröllop. Margot, med sonen Claude (Zane Pais) i släptåg, anländer med dunder och brak. Från den stund hon möter Paulines fästman – den arbetslöse artisten Malcolm (Jack Black) – börjar Margot så frön av tvivel om äktenskapet. Följden blir en ”ofta briljant och rolig film där man vrider sig i vånda”.

Av Åsa - 9 november 2008 13:27

Har i dag strax under 38 grader uti kroppen.

Lite täppt i näsan som tidigare men inte speciellt förkyld.

Känner som igår att lungorna har det en aning trångt, öm mest på vänster sida ,främst mot ryggen.Andas kan jag , som tur är men känns lite mer anstängt,ömt ibland när man andas och man blir fort trött.

Lite småhostighet har tillkommit, men ytterst lite...


Så jag såsar omkring här hemma,tar det väldigt lugnt och vilar då och då.


 I morgon ska jag kontakta lokala läkarstationen och får hoppas på att komma ner till dem, men det brukar vara så ont om tider så jag är inte alls säker på att man får komma redan i morgon....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards