Alla inlägg den 11 november 2008

Av Åsa - 11 november 2008 20:03

hHar kikat lite på vad jag har för bilder i den här datorn och så dök "Guldis killen" upp, tagna här under hösten.

Han heter Luneas Opuz men kallas mest för "Guld killen" här pga sin stiliga guldfärgade päls.

Av Åsa - 11 november 2008 19:52

Här kommer en bild som nyss är tagen på Linnea och vår goa kille Bergatrollets Alfons, mest kallas "Alf", här ligger de bekvämt och kikar på tv.

Blir mycket mysande med den killen.

Av Åsa - 11 november 2008 08:48

Var segt i morse, var såå enormt trött trots att jag inte kom i säng speciellt sent. Väckte barnen och så kom de i väg till skolan.

Mamma o pappa kom förbi och lämnade tidningar så jag har lite nytt att läsa.De är så underbart snälla och omtänksamma.


Har lite feber 37.6 men bättre i allafall, dock har jag ännu mer ont över lungorna bak, kanske är det musklerna som "jävlas". Känner fortfarande ömhet på framsidan med men nu är det jobbigast med att det känns som värstaste träningsvärken i övre delen av ryggen/över lungorna.

Vilket gör att varje andetag litet som stort gör ont, fast ont gör det när man inte andas med , suck!

Nåja det ska väl bli bra detta med, ska prova att ta något antiinflammatoriskt i tablett väg i dag få se om det känns bättre.


All snö vi haft är nu borta , har ju mest regnat sista dagarna.

Är skönt med noll snö, kan få komma igen vid jul tycker jag...


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards