Alla inlägg den 4 februari 2008

Av Åsa - 4 februari 2008 19:36

Min kompis M frågade härom dagen om det inte var dags att gå ut och äta snart igen. Äta är ju kul men främst vill vi ju ha varandras sällskap och prata om allt mellan himmel och jord! Så nu ska vi ut i morgon kväll och äta kl 18.00, det ser jag framemot.

Skönt att ta det en ledig dag också så man förhoppningsvis är ganska pigg också. M är också ledig i morgon så hon tyckte också det passade bra.

Av Åsa - 4 februari 2008 19:34

I kväll blir det nog varma mackor med tonfisk och lök.

Sedan tv om det finns nåt att se på annars har vi någon film vi kan ta till.

Blir nog inte så sen kväll för min del känner mig lite gääspig.

Skönt att vara ledig i morgon och sedan jobbar jag på onsdag kväll.


Av Åsa - 4 februari 2008 18:21

Så väntar jag under närmaste dagarna på tillökning, ja inte av någon två bent, inte fyrbent heller utan en väska.


Jag köper sällan nya väskor så det känndes som det var dags.


När jag först såg den tänkte jag på en duk vi hade när jag var barn och blev super sugen på att köpa den, fin och så nostalgi på köpet!

Sedan i morse kom jag på att jag kanske borde skynda mig lite om jag skulle ha någon chans att få spatsera omkring med denna, finns ju ofta fler som är intresserade och denna är så exclusiv så den finns bara i ett exemplar, de ni *skratt*.


Mailade och den fanns kvar så snart är den min...


Är en tjej som syr väskor och annat kul. HÄR kan ni kika på hennes grejjer(Persilja kallar hon sin verkstad) och så är det MIN väska som är rosa,tuff och romantisk....


Hennes blogg finns HÄR 

Av Åsa - 4 februari 2008 18:10

Har lite halsbränna, vi åt makaroner och köttbullar och så hade jag chilisås på istället förvanlig ketchup.

Tycker det blir godare men tror det var det som nu känns av.


Är lite små snorig i nosen men har inte behövt snyta mig eller så. Dock har jag nyst ett antal gånger sedan jag kom hem , men vi har väl dammigt...

Av Åsa - 4 februari 2008 18:07

Jobbat, gick bra men blev mycket på em så det tar på krafterna.

Men R fixade mat så jag har bara hängt lite tvätt och tagit det lugnt.

Han har nu åkt en sväng till grannkommunen för att hälsa på sina föräldrar och kameran är med , som vanligt.

Hoppades visst på några bra ute bilder i mörkret...


Barnen hade haft det bra i skolan och har lekt inne sedan de kom hem.

Nu kikar de på barnprogram och själv ska jag snart ägna mig åt mina små fyrbenta.

Av Åsa - 4 februari 2008 08:10

Barnen är i skolan , jag har ätit frukost och sitter nu med te koppen vid datorn en "kortis".

Sedan blir det dusch och så bilen till jobbet.


Känner mig lite små snorig i dag men jag hoppas det inte ska bli värre.

Annars känns det som det går mer förkylningar/influensa här nu, men sådant vill vi inte ha!!


Hoppas ni andra får en bra måndag, kikar in senare igen!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards