Direktlänk till inlägg 12 oktober 2007

Vaknade 04.30 .....

Av Åsa - 12 oktober 2007 12:25

Jobbat och man kan ju minst sagt säga att man gör skäl för sin lön i allafall.

Är tungt på arbetsplatsen då det är mycket att göra och lite med folk.

Inte lätt för någon och jag börjar känna mig sliten trots mina 50%.


Vaknade i natt vid 04.30, (ungefär precis som alla andra arbets dagar på sista tiden) men en rörig dröm där jag nog i allafall var och jobbade någonstans. Hade kontakt men en doktor och det var nog mycket att göra....

När jag vaknar till så minns jag hela drömmen men sedan så minns jag bara delar av den. Hade lite svårt att somna om igen men slumrade väl av iallafall så sov jag när klockan pep vid 06.30


Nu ska jag vara ledig i två dagar blir spännande att se om jag kan sova längre då utan att vakna till vid den tiden. Så var det nämligen förra helgen. Då sov jag till 7.00-7.30 i ett svep.


 
 
Ewa

Ewa

12 oktober 2007 12:43

Hej. Har du kollat att din sköldkörtel fungerar som den ska? Min gjorde inte det och jag var frusen, trött, torr i hyn och tappade hår. Levaxin rättade till det. Kram.

http://fundringar

 
Ingen bild

Åsa

12 oktober 2007 13:08

Tog sådant prov i våras. Var nästan säker på att det var det och att fick jag medicin skulle det bli bättre.
Men det var inget sådant fel.
Tack för ditt förslag iallfall och din omtanke.

 
Helén

Helén

12 oktober 2007 13:25

Tycker du ska tänka efter ordentligt om du verkligen ska gå 50%! Du vill ju inte börja om på noll igen! Sköt om dig :)

http://vardagsliv.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Åsa

12 oktober 2007 13:32

Nej börja om på noll vill jag inte igen.
Men jag vill så gärna gå 50% för att få något grepp om saker och ting...
Men kan ju inte bli på bekostnad av min hälsa!!
Men ska diskutera med dr på torsdag.

Men att gå ner till 25% igen känns inte kul. Bara det kunde sättas in mer folk så man kan få lite arbets ro....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 28 april 2011 09:51


  Underbart med våren, solen och värmen. Härlig årstid! Ledig några dagar och då blir det att ägna endel tid åt trädgården. Lite längre fram blir det mer att rikta in sig på vår altan som började byggas förra året men ska göras klart (saknar "st...

Av Åsa - 3 april 2011 22:44

Var till min dr förra veckan och nu har jag trappat ut kortisonet. Har känt mig enormt mycket tröttare sista dagarna och det kan ju vara just att kortisonet nu är borta, men bara att kämpa på och det kanske blir bättre.   Mina vita blodkroppar ...

Av Åsa - 22 mars 2011 22:02

Nyss hemkommen från jobbet.Är så tacksam för att jag har ett arbete som jag trivs med och har så härliga arbetskamrater.Finns ju många som inte trivs med det arbete de har eller med arbetskamraterna och det måste vara väldigt jobbigt. Nu smaskar ja...

Av Åsa - 12 mars 2011 17:21


   Tänk vad åren går fort.Idag fyller yngsta dottern 10år.Så här ska vi äta tacogratäng som födelsedagsbarnet önskat och sedan ska vi snaska på lördagsgodis och kika på melodifestivalen. I år har jag ingen riktig favorit (än) men kanske får under k...

Av Åsa - 11 mars 2011 09:12

Min mage mår till och från inte så bra men nu har det varit ihållande och har mest haft ont i magen sista veckorna.Äter omeprazol varje dag och försöker peta i mig sådant som ska passa magen i matväg men går "sådär". En av största orsakerna till be...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards