Alla inlägg den 14 oktober 2007

Av Åsa - 14 oktober 2007 09:35

Läste Aftonbladet och där kan man kolla vilken höst typ man är.

Själv visade jag mig vara en "Höstmysare".

Här finns testet

Av Åsa - 14 oktober 2007 09:17

I går morse såg barnen på tv och då var det Dr Snuggles.

Tänk den såg jag som barn och tyckte den var så kul.


Då var man ju inte så bortskämd heller som nu med tecknade serier/barn program. Det var ju bara  barnprogram en halv timme per dag. Kanske var det lite längre någon gång.


Nu finns det ju barn program hela dagarna i olika kanaler. Inte fanns videon heller , kom när jag var lite större men då fanns ju nästan inga barn filmer att köpa utan man fick spela in från tvn så man kunde se dessa program flera gånger. Så visst har det hänt endel med utvecklingen fast man inte är så gammal eller så kanske det är just det man börjar bli *skratt*

Av Åsa - 14 oktober 2007 09:09

I  September flyttade tre marsvin till Polen.

Två skinny honor och en lakeland hane. Nu har jag fått mail med bilder osv och de ser ut att må gott och ha det så bra.

 Är ju roligt också att kunna bidra med att fler länder får skinny/lakeland marsvin, de är ju så mysiga.


Från mig har det flyttat marsvin till Danmark,Norge, Nederländerna, Frankrike och så nu senast Polen.

Av Åsa - 14 oktober 2007 08:59

Eftersom jag när barnen kom in vid 07.00  hade sovit från 21.00 alltså 10 timmar borde man ju vara pigg och alert. Men icke . Så trött och seg.

Var ju lika förra helgen med , tyckte den bara försvann och man inte hade ork till nåt kul alls. Tråkigt!


Idag är det mulet och regnigt så man blir ju inte så uppmuntrad av det heller. Inga speciella planer för dagen, kan ju inte ha det heller känner man när man är såhär...


Men Lovisa ska i allafall på kalas på em så måtte man komma i håg det, glömsk som jag kan vara. Har iallafall sagt åt barnen att de får påminna mig. Men kom nu på att jag kanske kan ställa väckar klockan på ringning en halvtimme innan så borde jag väl komma på varför den ringer....

Av Åsa - 14 oktober 2007 08:54

Kvällen i går blev en kort och tråkig historia för mig.

Strax efter 20.30 var jag super trött och när kl närmade sig 21.00 så gick jag upp och sov. Innan åt jag bara med några chips och lite läsk.

Filmen hann jag inte heller se så det får bli en annan dag.

R förstår ju att det är lika bra med lägger sig men man känner ju att det är trist att inte kunna vara uppe mer än till 21.00 en lördag....





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards