Direktlänk till inlägg 19 oktober 2007

Chokladkakan mindre och nya projekt !

Av Åsa - 19 oktober 2007 13:27

R meddelade att han läst lite i min blogg och såg chokladkakan.

Blev så sugen så han letade på den i skåpet och tog en rad.

Men det är helt ok. Klart karln ska ha lite choklad.


Sedan har han kört lite operation övertalning att vi ska köpa någon projektor, duk mm så man kan se filmerna på bio duk , typ.

Som vanligt är jag måttligt intresserad. För min del skulle vi snudd på kunna ha svart vit tv. Har inga stora krav alls när det gäller sånt....


Men han ska alltid ha nåt "litet projekt " på gång.

Det senaste har nog varit ljudanläggning (eller vad det kan heta) till tvn och byte av bil. Han ska dock ha lite "kredit" för att han läser på, jämför priser osv. men jag antar att det är endel av hela projektet som är kul...


Än tänker jag dock streta emot lite men visst  ska ju läsa på och fundera om det ska bli beviljat eller ej *skratt*

Jag vill ju egentligen att vi först och främst ska byta ut soffan, men det anser inte R vara lika viktigt.

Men tveksamt om jag ger mig denna gång. Blir nog först soffa sedan hans projektor...

Man ska väl sitta bra om man ska kunna njuta av bio duks effekten...











 
 
Helén

Helén

19 oktober 2007 13:56

En sak i taget ;)
M är inte ett dugg intresserad av såna där teknikprylar!

http://vardagsliv.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Annette

19 oktober 2007 14:53

Heja Åsa! Låt inte R övertala dig!!

 
Ewa

Ewa

19 oktober 2007 17:09

Det än inte klokt vad jag känner igen det: Pär vill ha hemmabio, men det är Elin och jag som ser mest film av oss. Eftersom vi sitter där en del, så vill jag byta ut soffan, men det tycker inte Pär är så viktigt. Är vi människor inte mer olika än så?

http://fundringar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 28 april 2011 09:51


  Underbart med våren, solen och värmen. Härlig årstid! Ledig några dagar och då blir det att ägna endel tid åt trädgården. Lite längre fram blir det mer att rikta in sig på vår altan som började byggas förra året men ska göras klart (saknar "st...

Av Åsa - 3 april 2011 22:44

Var till min dr förra veckan och nu har jag trappat ut kortisonet. Har känt mig enormt mycket tröttare sista dagarna och det kan ju vara just att kortisonet nu är borta, men bara att kämpa på och det kanske blir bättre.   Mina vita blodkroppar ...

Av Åsa - 22 mars 2011 22:02

Nyss hemkommen från jobbet.Är så tacksam för att jag har ett arbete som jag trivs med och har så härliga arbetskamrater.Finns ju många som inte trivs med det arbete de har eller med arbetskamraterna och det måste vara väldigt jobbigt. Nu smaskar ja...

Av Åsa - 12 mars 2011 17:21


   Tänk vad åren går fort.Idag fyller yngsta dottern 10år.Så här ska vi äta tacogratäng som födelsedagsbarnet önskat och sedan ska vi snaska på lördagsgodis och kika på melodifestivalen. I år har jag ingen riktig favorit (än) men kanske får under k...

Av Åsa - 11 mars 2011 09:12

Min mage mår till och från inte så bra men nu har det varit ihållande och har mest haft ont i magen sista veckorna.Äter omeprazol varje dag och försöker peta i mig sådant som ska passa magen i matväg men går "sådär". En av största orsakerna till be...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards