Alla inlägg den 23 oktober 2007

Av Åsa - 23 oktober 2007 08:43

Nattens sömn var relativt god. Men jag har drömt en massa och varit lite stressad, i drömmarna  men iallafall inte vaknat flera gånger.


R och jag hjälptes åt att få upp och i väg barnen till skolan.

Tycker att det är å viktigt att de kommer till frukost bordet strax före 7.00 så de kan äta i lugn och ro.

Skolskjutsen kommer ju runt 07.20-07.25

Barnen var glada båda två över att det var gymnastik i dag.

Senare ska vi åka till grannkommunns badhus så de får träna och leka.

Deras bästisar ska också dit. Lovisas kompis går i simskola, men hinner bada lite före och efter den med Lovisa och stora systrarna.


Försökte övertala R i går att vi skulle storhandla i dag då jag är ledig men jag fick nobben. I morgon får det bli tyckte R i dag hade han annat att göra,

fisk relaterade saker .....


Så nu överväger jag om jag ska åka själv och handla , vilket kan vara skönt på sätt och vis.

Men vi handlar samtidigt så sällan i hop att jag tycker det vore kul med.

Vill ju att vi ska försöka göra matlista för ca en vecka och om det går handla i hop.

Får väl bli matlista i dag och handla i morgon!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards