Alla inlägg den 4 juli 2007

Av Åsa - 4 juli 2007 09:48

Denna onsdags kväll var vi ut och åt taco buffe på en av de lokala restaurangerna.

Det var vår familj, mina föräldrar, moster och min kusin (som annars bor i stora huvudstaden).

En underbar sommar kväll. Vädret var varmt och soligt, maten god och jag träffade även på två av mina allra bästa vänner under kvällen.

Efter maten var yngsta dottern,Lovis (6 år) sååå trött och höll på att somna.Klockan var ca 18.30.Hon ville helst åka hem.


Men så fick hon klart för sig att de fina veteran bilarna som nyligen passerade förbi på rad, dessa fick man faktiskt åka med på en "raggar sväng".Då kvicknade hon till som genom ett trollslag .Hon, stora syster och kusinen pinnade iväg.När vi så anlände dit for de iväg med en snygg bil.

Särkilt små atteraljer med dödskallar på gjorde stort intryck på Lovis och musiken hade varit såå bra i bilen.


Sedan blev det en tur i en cab för samma gäng.

Även jag tog en cab tur.Gäller att passa på!




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards