Alla inlägg den 21 augusti 2007

Av Åsa - 21 augusti 2007 18:49

Var tre timmar på jobbet idag istället för två då jag stannade kvar och åt lunch med arbetskamraterna.


Höll mig mest på kontoret idag med och  la in en del saker i datorn. Lite lagom pyssel tycker jag.Men så behövde jag upp på en av avdelningarna för att hämta en pärm och som jag befarat (lite därför jag inte varit ut där ) så fick jag frågor om de boende osv.

Men jag var snabbt nere på kontoret igen!

En del personal förstår så väl detta med att man arbets tränar medan andra

tror man har samma "koll" som vanligt....


Hade ont i huvudet då jag kom hem och det har hållt i sig men inte haft migrän . Men ska nog ta en treo iallfall få se om jag kan få bort den.

Har sovit en stund men det hjälpte inget alls.

Känner att trots att jag tar det lugnt på jobbet så känner jag att huvudvärken gärna vill fram. Att fastän jag tar det lugnt blir nog kroppen lätt stressad iallfall. Så att arbetsträna är nog vad jag klarar av just nu.


Av Åsa - 21 augusti 2007 14:59

Här kommer en hälsning från lilla marsvins familjen.

Här ligger de och myser bredvid varann.

Av Åsa - 21 augusti 2007 14:52

Det är ju långt ifrån alla vovvar som gillar detta med kloklippning,

men båda våra fullkomligt älskar det. När klo saxen kommer fram blir de ivriga om vem som ska få "manikyr"först.

Då kastar de sig på rygg och lägger sig till rätta.Här är det Nicke som blir ompysslad och Nellies som väntar på sin tur...

Av Åsa - 21 augusti 2007 09:01

Då har man lämnat av sina barn på terminens första skoldag.


Lovisa som börjar förskolan ville inte att jag skulle stanna kvar något alls men en liten stund när fröknarna gav information fick jag vara kvar iallafall.

Hon har längtat så för att få gå på "riktiga "skolan.Blir nog så bra att komma in i lite vanliga rutiner igen även om de njutit av att vara lediga hela sommar lovet med.


Nu ska jag pyssla lite med marsvinen,ta en dusch sedan bär det av till jobbet.


Mannen har fortfarande ont i öronen, men är väl lite bättre.

Ligger just nu och sover.I morgon är det tänkt att han ska jobba igen men få se om det går (eller så går det men är inte så klokt,han villl inte gärna vara hemma!!)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards