Alla inlägg den 2 september 2007

Av Åsa - 2 september 2007 13:37

De är inte lätta att få med på bild må jag säga, super snabba...

Då jag vägde dem idag försökte jag ta några bilder .Här är

tjejen Fyndiga Flora (sobel/white) och killen Fixar Frasse

(De golden/white).

Syrran Finurliga Fia ville inte alls vara med på bild.....

Av Åsa - 2 september 2007 12:54

Här kommer en hälsning från mamma Solveig och hennes bebbar (födda 19/8). Alla mår bra , bebisarna äter och växer. De vägde idag mellan 245-270gram. Ska väl tillägga att de annars har hus och tunnel i sin bur men var tvungen att plocka ur det för att kunna fota dem....

Av Åsa - 2 september 2007 07:28

Hes och allmänt kass. Börjar få värsta huvudvärken med, så jag ska vara smart och ta piller mot det i tidigt skede, så kanske det inte blir migrän iallafall...

Ont i hela övre tandraderna med , är väl för rötterna är i bihålorna lixom och då känns det så här. Vet det av erfarenhet för då jag var betydligt yngre sprang jag till tandläkaren i tron om att jag hade en massa hål men icke.


Sovit som en kratta, man är ju så täppt i näsan så man får ju inte ordentligt med luft!! Nässprayen funkar ju ett tag men sedan är det ju lika igen.

Ja ja blir väl bättre men att jag alltid ska bli så genom förkyld när andra kan bli lite mer lagom snoriga och friska på två-tre dagar....


Planer blir det ju inte många för dagen heller då tyvärr.

Några marsvins burar ska rengöras och det hjälper säkert barnen till med också.

Annars får jag väl ta det i sniiigel fart idag igen.

Mannen jobbar och barnen är på övervåningen och leker.

Snart blir det frukost och sedan känns det som en tupplur på soffan kan bli bra.....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards