Alla inlägg den 4 september 2007

Av Åsa - 4 september 2007 21:45

Märta som är på tur att få bebbar börjar bli ganska rund om magen. Tidigast ska hon få runt dessa dagar men det är möjligt att hon blev parad senare och då kommer förstås bebbarna lite längre fram.

Kan också vara så att det kanske bara är en eller två stycken.

Ska ta upp henne i morgon och se om hon öppnat sig något osv.

Pappa är Gideon , en mörk stilig man !!

Av Åsa - 4 september 2007 21:35

På em kom svärföräldrarna hit och fikade. Blev en trevlig prat stund.


Linnea tyckte det var jätte skoj att sjunga i kör så det ville hon fortsätta med.


Här börjar man gäspa så snart är det dags att krypa ner i sängen.

Men först en kopp te och smörgås. Sedan var jag såå sugen på någon smaskig choklad när jag var och handlade så det fick bli en sådan här!

Så någon sådan bit blir det med, fast det inte är godis dag!!

Av Åsa - 4 september 2007 14:03

Förkylningen vill inte riktigt ge sig iväg men snart, hoppas jag.

Har varit på jobbet på fm och det känns bra. Chefen var där också en stund. Man hoppas ju att det ska sättas in någon för mig endel dagar framöver iallfall . Jag ska ju jobba 25% och på det lär man ju inte hinna så mycket. Hon tycktes pyssla lite med bla just den vikarie frågan så jag hoppas det löser sig...


Dags att börja fundera på jul ledigheten också, den som jag planerar ska komma!!

Har tänkt vara ledig hela barnens jullov, kanske även några dagar innan själva lovet.Ska söka föräldrarpenning och då måste man söka några månader innan för att säkert få ledigt. Tänkte man skulle vara ute i tid...


Kollegorna hade räknat ut att fortsätter vi med samma schema som nu så jobbar jag julaftons kväll. Ingen höjdare när man har lite yngre barn tycker jag. Så då är man glad att man fortfarande har rätt att ta föräldrar ledigt och har sparat en massa dagar.......

Förr eller senare lär man ju ändå stå där någon julaftons kväll, men det blir iallfall inte detta år !


Barnen har nyligen anlänt hem från skolan. Linnea ska börja sjunga i kör så hon ska på det om en dryg timme. Få se vad hon tycker.

Är några kompisar som ska börja så hon blev nog lite inspirerad.

Annars så spelar hon fiol, blir andra året och lill syrran har börjat nu i höst.

Allt (kör o fiol) är i kultur skolans regi. Fiol får de spela på skoltid så det är väldigt praktiskt. Inga tider man själv behöver komma ihåg att passa.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards