Alla inlägg den 3 september 2007

Av Åsa - 3 september 2007 22:31

Minstingen i familjen har blivit så intresserad av matlagning och vill gärna vara med. Särskilt gillar hon att "basa över" stekpannan.

Här är det falukorv som vankas till middagen.....

Av Åsa - 3 september 2007 20:43

På em skruvade jag ihop själva garderoben och sedan har jag så smått börjat fylla på den!!

Men måste köpa fler korgar och lådor men ska först klura ut hur jag ska ha det och vilka jag ska beställa/åka och köpa.

På bilden har jag bara hunnit sätta upp en hylla men fler ska ju dit förstås!

Men blir nog bra med förvaring när jag slutligen är klar med den *skratt*.

Väggarna i den hallen är gula och så har jag hela tiden haft endel i grönt,så lådor osv till garderoben i den gröna färgen gillar jag.

Tycker att det blir en varm och skön känsla av just de färgerna.


Av Åsa - 3 september 2007 09:02

Fortfarande ganska förkyld men känner att det börjar vända. Så i morgon ska jag arbetsträna igen. Kommer att göra det till och med  torsdag och sedan börjar jag att jobba 25% från och med  fredag.

Det känns helt ok. Få bara hoppas att det går bra, är ju lätt att man stressar på för att hinna så mycket som möjligt under den tiden.


Nu är barnen i skolan och mannen på jobbet. Totalt tyst här hemma förutom en fluga som surrar runt.

Jag ska verkligen försöka ta det lugnt idag under fm  och kurera mig så jag ska ta och lägga mig och läsa. Kanske sova en stund osv.

Solen skiner så det kan nog bli skönt ute fram på dagen, precis som vi hade här igår.


På em ska jag nog försöka få ihop garderoben som ska vara i hallen.

Man vill ju få färdigt någon gång!!

Mannen är noll intresserad av att skruva ihop Ikea grejer så det nästan alltid jag som gör det. Har inte orkat i helgen men på em kanske jag kan orka med lite sånt.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards