Alla inlägg den 4 januari 2008

Av Åsa - 4 januari 2008 11:07

Nu har Telia -höll på att skriva Felia *skratt* skrivit att e-posten ska funka kl 14.00 Jo jo få se hur många gånger till den tiden blir fram flyttad.

Är ju massor som är drabbade och man får ju anta att de gör sitt yttersta för att det ska funka men irriterande är det i allafall.

Har visserligen en hotmail adress men den vet nästan ingen om för jag använder den så sällan. (klackebo@hotmail.com)

Men får väl använda den om jag ska maila någon!

Av Åsa - 4 januari 2008 11:04

Telia e-posten har ju funkat knackligt senaste dagarna och sedan i går em så funkar den inte alls.

På deras hemsida stod det i går att felet skulle vara fixat kl 23.00 , i dag stod det 11.00 men än funkar det inte....Tröttsamt !

Av Åsa - 4 januari 2008 10:58

Nu är det nästan på minuten exakt 48 timmar sedan Linnea kräktes så nu ska hon förhoppningsvis vara smitt fri.

Bara att vänta och hålla tummarna för att vi andra klarar oss...

Av Åsa - 4 januari 2008 10:46

Tänk att det aldrig blir någon lösning i "Madeleine fallet".

Nu är tydligen åter föräldrarna, Kate och Gerry McCann misstänkta står det att läsa om i Aftonbladet.

Fast har de egentligen någonsin varit fria från misstanke om att ha berövat livet på sin egen dotter?


Själv har jag ingen aning om hon blivit kidnappad eller om det är föräldrarna som är skyldig, en stor del av sanningen bär ju föräldrarna på, de vet ju om de skyldiga eller ej i allafall!


De hävdar ju att de inte är skyldiga och det vore ju skönt om de helt kunde frias från misstanke, absolut, men alla som följt fallet vet ju att det är så mycket konstiga omständigheter osv.


Man önskar ju i allafall att det kunde klaras upp och man fick vet var flickan finns och vem som är skyldig till hennes försvinnande.

Är ju hemskt om föräldrarna är oskyldiga och kommer att betraktas som misstänkta i en massa år.



Av Åsa - 4 januari 2008 10:26

I dag får vi förhoppningsvis bla denna film.

Både R och jag gillar detta humor gäng och deras "Kvarterat Skatan". Det har ju gått på tv för flera år sedan men även ganska nyligen.

Detta är dock deras teater uppsättning, som vi ser framemot att se.


Önskar att alla de avsnitt  som visats på tv skulle finnas på film men de verkar inte så. För de skulle jag vilja ha.

Får hoppas att de ges ut framöver...

Av Åsa - 4 januari 2008 10:19

Här om kvällen såg vi denna film.

En thriller.


Handling:

Neal och Abby Warner lever det perfekta livet. De har ett bra äktenskap, en vacker dotter. framgång och ett fint hus, Ingenting kan rubba deras idyll. Trodde de. Ända tills den dagen då psykopatiska Ryan kommer in i deras liv och förändrar allt. Först tar han det dyraste de har - deras dotter Sophie. Med henne som pant börjar han steg för steg att styra deras liv. Snart är Neal och Abby fullständigt i kidnapparens händer och det är precis där han vill ha dem. Hur långt är de villiga att gå för att få tillbaka sina liv och sin dotter?


Mitt omdöme:

Spännande men känndes lite tjatig ett tag tyckte jag.

Dock inte så förutsägbar!

Men mitt betyg blir en 3:a.

Av Åsa - 4 januari 2008 10:07

Här kommer en bild som R tagit på Klackebos Fixar Frasse.


Av Åsa - 4 januari 2008 09:59

Linnea är riktigt pigg i dag och än har ingen annan insjuknat , peppar , peppar !!


Precis som oftast "dagen efter migrän" så känner jag mig fortfarande lite duven och tung i huvudet men blir förhoppningsvis bättre under dagen.

Få se om vi kan ta oss ut en sväng i dag barnen och jag, i allafall på gården och få lite luft. De kanske kan leka en stund ute i snön, nu när det äntligen är snö!





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards