Direktlänk till inlägg 12 januari 2008

Pizza,skönhetsoperationer

Av Åsa - 12 januari 2008 21:45

Barnen och jag har ätit hemgjord pizza med tonfisk, champinjoner och lök. Blev gott. Finns även kvar så vi kan äta av det i morgon med om man har lust.


De små är äntligen på väg i säng så snart ska jag upp och natta dem.Brorsan ringde vid 20.00 och då var jag så trött så jag funderade nästan på att gå och lägga mig ,men nu är jag piggare igen och huvudvärken är nästan borta.

Så i dag kanske jag kan hålla mig vaken till R kommer från jobbet.


Kikade på tv 4a fakta om skönhets operationer. I dag var det mest om ansikts operationer, lyft, näsplastik osv.

Har väl personligen inte funderat så mycket på sådant men kan inte säga heller att jag aldrig skulle göra nåt åt rynkorna som kommer.

Vem vet hur man känner om 15-20 år! Är ju svårt att säga redan nu...


Nu blir det nattning av barn och sedan ska jag äta min chokladbit!




 
 
Kicki W

Kicki W

13 januari 2008 10:58

Men Åsa, du är söt som du är.. :-)!

http://westerdahl.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

13 januari 2008 12:22

Jag kommer nog inte att genomgå någon plastikoperation i ansiktet. De som gjort det ser groteska ut efter ett tag. Kolla bara Britt Ekland som är med i Stjärnorna på slottet, Drottningen mfl...
Något jag däremot har funderat på är att ta bort en bit av bysten. Jag har E-F kupa och det sliter på ryggen. Det skulle ju inte heller vara dumt att få den lite snyggare efter tre ammande barn:)
Men jag tvekar pga biverkningar och hur kroppen reagerar när man blir äldre...
Anna

http://enannassida.blogg.se

 
Helén

Helén

13 januari 2008 17:26

Inte behöver du nån operation inte, Åsa!
Tycker att det kan vara befogat om det är nåt man har besvär av, typ tung byst, massor av överskottshud efter viktnedgång osv. Men bara för att man inte är nöjd med utseendet man föddes med, det har jag lite svårt att förstå. Håller med Anna om att det ofta ser onaturligt ut.

http://vardagsliv.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 28 april 2011 09:51


  Underbart med våren, solen och värmen. Härlig årstid! Ledig några dagar och då blir det att ägna endel tid åt trädgården. Lite längre fram blir det mer att rikta in sig på vår altan som började byggas förra året men ska göras klart (saknar "st...

Av Åsa - 3 april 2011 22:44

Var till min dr förra veckan och nu har jag trappat ut kortisonet. Har känt mig enormt mycket tröttare sista dagarna och det kan ju vara just att kortisonet nu är borta, men bara att kämpa på och det kanske blir bättre.   Mina vita blodkroppar ...

Av Åsa - 22 mars 2011 22:02

Nyss hemkommen från jobbet.Är så tacksam för att jag har ett arbete som jag trivs med och har så härliga arbetskamrater.Finns ju många som inte trivs med det arbete de har eller med arbetskamraterna och det måste vara väldigt jobbigt. Nu smaskar ja...

Av Åsa - 12 mars 2011 17:21


   Tänk vad åren går fort.Idag fyller yngsta dottern 10år.Så här ska vi äta tacogratäng som födelsedagsbarnet önskat och sedan ska vi snaska på lördagsgodis och kika på melodifestivalen. I år har jag ingen riktig favorit (än) men kanske får under k...

Av Åsa - 11 mars 2011 09:12

Min mage mår till och från inte så bra men nu har det varit ihållande och har mest haft ont i magen sista veckorna.Äter omeprazol varje dag och försöker peta i mig sådant som ska passa magen i matväg men går "sådär". En av största orsakerna till be...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards