Alla inlägg den 24 februari 2008

Av Åsa - 24 februari 2008 12:02

Omeprazolen tror jag gjorde lite nytta men jag mår fortfarande små illa men känner mig annars ok.

Har ätit frukost och ägnat mig åt köksblommorna. De få som överlevt,de mest tåliga varienterna, de har blivit duschade och fått krukorna diskade.

Behöver verkligen investera i nya blommor, både gröna varianter och sådana med söta blommor.


Nu ska jag ägna mig åt marsvinen en stund och sedan kanske matdags för oss två benta.

Hade planerat kyckling i dill/citronsås, men Lovisa vill hellre ha spagetti och köttbullar så det får bli så istället.


Av Åsa - 24 februari 2008 09:00

Sovit bra i natt och det har Lovisa med gjort. Idag är hon pigg och full av energi. Hoppas det fortsätter så.


Men själv mår jag inte bra, lite små illa, magen känns inte bra.

Så jag har börjat dagen med en Omeprazol kapsel, kanske kan det ändå vara lite magkatarr. Hoppas på det...

Men sugen på frukost är jag inte så jag avvaktar ett tag med det och ser vad som händer, blir man magsjuk är det ju skönt att inte ha så mycket och få upp.... Får bli lite intag i flytande form först...

Av Åsa - 24 februari 2008 00:15

Hungern känndes av efter att det blivit så torftigt med mat i dag så det blev till slut en räksmörgås.

Nu blir det sängen nästa och så hoppas jag räkorna stannar nere i magen...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards