Alla inlägg den 5 mars 2008

Av Åsa - 5 mars 2008 18:11

I går sov jag mest efter jobbet. Blev enkel mat för barnen och mig när jag äntligen orkade upp vid 17.30 Soppa,smörgås och frukt.


Sedan pysslade jag lite med marsvinen med halvslumrade sedan i soffan igen. Helt slut och ont i kroppen. Sista tiden har jag haft mer ont i/under fötterna , känns som att gå med två stora blåmärken under fötterna.

Tittar man så är jag svullen och har ödem under så det är ju inte så konstigt det gör ont. Inte verkar det spela någon roll vilka skor jag har heller och inte är det ett dugg bättre på morgonen när fötter och ben vilat så det är så tråkigt.Höger handens fingrar är också sämre. Stelare och mer ont.

Men som sagt tycker jag har ont överallt. *Skratt* fast huvudvärken är  bättre, har inte haft det så ofta i allafall., alltid något att glädjas åt.


I dag har jag jobbat till 12.00. Går bra och är roligt men sedan hem en snabbvända, hämtade hö och snabb handlat och hämtat barn. 

Pust och så soffan vid hemskomst.

Kännde mig nästan gråtfärdig för jag blir så trött när det blir fler sådana här dagar med värk överallt och så trött.


Blev hemgjord pizza, snabbt och enkelt.


Nu ska jag försöka vara vaken en stund. Marsvinen har fått morötter och kraftfoder. Ska fixa med hö och vatten. Sedan blir det att se  "Det okända" på tv liggandes i mitt "sovtäcke" med ull foder. Risken är väl att jag inte hinner se så mycket utan somnar men då får det bli så.

Skulle jag lyssna helt på kroppen sådana här dagar skulle jag inte ens kliva ur sängen ...


Ska prata med min doktor nästa vecka och får höra vad vi ska göra med denna värk. Har ju tagit endel prover men inget tydde på något särskilt. Dock om det ej blev bättre skulle hon fundera vidare på vad det kan vara och om det finns något att göra åt det.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards