Direktlänk till inlägg 20 augusti 2007

Kväll med Bean , skagen röra o ren tvätt.

Av Åsa - 20 augusti 2007 21:15

Då har man efter mycket om och men fått ner två barn i sina respektive sängar. Var inte det lättaste.De är nog lite spända inför morgon dagen då skolan börjar så det var lite värre än vanligt att komma till ro.


Själv har jag nyss hängt upp en väl tvättad tvätt.Först glömde  jag av att jag tvättat och den låg sent till dagen efter innan jag upp täckte det. Så då ville jag tvätta om den igen. Sagt och gjort petade i mer tvätt och skölj medel och så igång igen. Allt frid och fröjd, men sedan skulle jag bort en sväng och så har man ju läst att man inte ska ha maskinerna igång när man inte är hemma. Så då stängde jag av maskinen för att fortsätta programmet när jag kommit hem.


Men då möts jag av mannen som satt igång en ny maskin och konstaterade att det jag tvättat var väldigt blött, men han hade lagt det i en kasse,fel på centrifugeringen??

Åååå så då hade ju inte programmet fått gått klart och så var jag tvungen att börja från början idag igen.

Men oj så rent det lär vara , tvättat tre gånger....


Nu ska jag ta en kopp te och en rostad macka med skagenröra. Smaskigt värre!


Till det blir det att se på senaste Bean filmen då han är på semester till Frankrike, tror jag det är. Har väl inte fått någon toppen kritik , men vi älskar virriga Bean , så jag tror säkert vi får en underhållande stund.

Hela karln ser ju så bortkommen ut, så man skrattar ju åt "bara" det !!


 
 
Natalia

Natalia

20 augusti 2007 22:12

Okej, en lokalavdelning i närheten m a o.
Kikade lite på dina härliga grisar, fastnade för Märta och Solveig :)

http://hellopiggy.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 28 april 2011 09:51


  Underbart med våren, solen och värmen. Härlig årstid! Ledig några dagar och då blir det att ägna endel tid åt trädgården. Lite längre fram blir det mer att rikta in sig på vår altan som började byggas förra året men ska göras klart (saknar "st...

Av Åsa - 3 april 2011 22:44

Var till min dr förra veckan och nu har jag trappat ut kortisonet. Har känt mig enormt mycket tröttare sista dagarna och det kan ju vara just att kortisonet nu är borta, men bara att kämpa på och det kanske blir bättre.   Mina vita blodkroppar ...

Av Åsa - 22 mars 2011 22:02

Nyss hemkommen från jobbet.Är så tacksam för att jag har ett arbete som jag trivs med och har så härliga arbetskamrater.Finns ju många som inte trivs med det arbete de har eller med arbetskamraterna och det måste vara väldigt jobbigt. Nu smaskar ja...

Av Åsa - 12 mars 2011 17:21


   Tänk vad åren går fort.Idag fyller yngsta dottern 10år.Så här ska vi äta tacogratäng som födelsedagsbarnet önskat och sedan ska vi snaska på lördagsgodis och kika på melodifestivalen. I år har jag ingen riktig favorit (än) men kanske får under k...

Av Åsa - 11 mars 2011 09:12

Min mage mår till och från inte så bra men nu har det varit ihållande och har mest haft ont i magen sista veckorna.Äter omeprazol varje dag och försöker peta i mig sådant som ska passa magen i matväg men går "sådär". En av största orsakerna till be...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards