Alla inlägg den 22 augusti 2007

Av Åsa - 22 augusti 2007 07:17

Var super trött igår kväll så " Morden i Midsommer" somnade jag ifrån förstås.Sovit bra i natt men känner mig fortfarande väldigt trött i hela kroppen.

Funderade nästan i går om jag höll på att bli sjuk, förkyld eller så. Men inte har jag blivit det ialla fall. Trött blir man av huvudvärk men så här trött i hela kroppen brukar jag inte bli. Eller om det blev för mycket igår?!


Barnen äter frukost i matrummet just nu själv äter jag i lugn och ro efter att jag skjutsat dem till skolan.

Sedan ska jag arbetsträna två timmar idag igen. Senare på em ska jag till sjukgymnasten. Ska väl vara ett avslutande besök är det tänkt.


Imorgon ska jag få träffa en beteende vetare, ordnat genom jobbet, så det blir en timme direkt på morgonen.

Sedan hade jag skrivit att jag skulle arbetsträna direkt efter det. För på vårt gamla schema jobbade jag den dagen men nu är schemat ändrat så då är jag ledig. Först tänkte jag att jag skulle arbets träna då ändå men få se hur jag ska göra.Det är ju första gången till beteende vetaren så man kanske är ganska trött efter den timmen så kanske bra att inte ha mer inbokat den dagen.


Oj nu säger Lovisa att en taxi står utanför, men då har det blivit en miss, ska skjutsa dem idag  til skolan.


Tillbaka igen. De hade väl inte kikat så väl på schemat chaufförerna och han hade redan hämtat upp två gossar så nu åkte de vidare till skolan. Tjejerna här börjar åka from imorgon.

Lyxigt att de åker in på vår gårdsplan iallfall. Men blir väl så när man får taxi som skolskjuts. de som åker buss får ju ofta gå längre till någon "uppsamlingsplats". Lovisa som är yngst är berättigad till skolskjuts men från årskurs tre blir det tydligen längre sträcka. men Linnea kan få åka med iallfall då det finns en plats till.Men då får man betala 500kr per termin men det är ok.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards