Direktlänk till inlägg 22 september 2007

Löv, grekisk sallad, love film

Av Åsa - 22 september 2007 18:32

På em har vi varit ute barnen och jag. Blev lite trädgårdsarbete. Jag har gått igenom häcken och klippt där det behövs samt krattat lite löv.

Barnen har gjort en koja utav grenar och löv.

Dessutom har de krattat löv för de var ivriga på att få ihop en hög att hoppa och busa i.


Hade ont i huvudet men inte så mycket och då är det skönt att vara ute i friska luften.


Nu ska jag snart göra grekisk sallad åt barnen. Själv tänkte jag äta det lite senare.

Mannen ville hellre ha kebab rulle så han får inhandla det.

Vi har en film att se på ,"Breaking and Entering" så få se om det blir den i kväll, om det inte finns något annat att se på.


Vi är med i "Love film" , namnet kan man ju tro syftar på p-film *skratt* men är "vanliga " filmer. Där betalar man en viss summa per månad vilket beror på om man vill ha en, två eller tre filmer åt gången. Vi har två filmer. Sedan får man hem filmer och när man skickat tillbaka dem kommer nya...

Väldigt smidigt särskilt för oss som hellre ser film än på tv, då vi sällan finner något bra att se!!


 
 
Jennifer

Jennifer

22 september 2007 22:13

Hejsan Åsa!
Brukar gå in och läsa din blogg då och då faktiskt ;)

Är allt bra med alla djuren Mår Easy bra, den bitska damen? :P
Kramar

http://www.kizbaz.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Åsa

23 september 2007 08:25

Easy mår bara bra. Huserar med satinen Fenja och en rex tjej.
Easy brukar ju inte var bitsk så jag vet inte vad hon hade emot dig *skratt*.
Kanske ville poängtera för oss att hon inte vill hänga med på utställninger?! Man vet ju inte hur de tänker....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 28 april 2011 09:51


  Underbart med våren, solen och värmen. Härlig årstid! Ledig några dagar och då blir det att ägna endel tid åt trädgården. Lite längre fram blir det mer att rikta in sig på vår altan som började byggas förra året men ska göras klart (saknar "st...

Av Åsa - 3 april 2011 22:44

Var till min dr förra veckan och nu har jag trappat ut kortisonet. Har känt mig enormt mycket tröttare sista dagarna och det kan ju vara just att kortisonet nu är borta, men bara att kämpa på och det kanske blir bättre.   Mina vita blodkroppar ...

Av Åsa - 22 mars 2011 22:02

Nyss hemkommen från jobbet.Är så tacksam för att jag har ett arbete som jag trivs med och har så härliga arbetskamrater.Finns ju många som inte trivs med det arbete de har eller med arbetskamraterna och det måste vara väldigt jobbigt. Nu smaskar ja...

Av Åsa - 12 mars 2011 17:21


   Tänk vad åren går fort.Idag fyller yngsta dottern 10år.Så här ska vi äta tacogratäng som födelsedagsbarnet önskat och sedan ska vi snaska på lördagsgodis och kika på melodifestivalen. I år har jag ingen riktig favorit (än) men kanske får under k...

Av Åsa - 11 mars 2011 09:12

Min mage mår till och från inte så bra men nu har det varit ihållande och har mest haft ont i magen sista veckorna.Äter omeprazol varje dag och försöker peta i mig sådant som ska passa magen i matväg men går "sådär". En av största orsakerna till be...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards