Alla inlägg under oktober 2007

Av Åsa - 23 oktober 2007 19:10

Här är bild på Gulliga Gry.

Av Åsa - 23 oktober 2007 19:00

Här kommer bild på Göran och Gunvalds syster Goa Grizella.

Av Åsa - 23 oktober 2007 14:57

I morgon är det FN dagen och i Linneas klass har de fått skrivit dikter.

Några ska läsa upp sina dikter i morgon för fler klasser bla Linnea.


 En bra kompis ska hålla det dom lovat

Alla kan inte vara bästisar

men alla kan vara vänner



Av Åsa - 23 oktober 2007 14:51

Här kommer andra hanen han är svart/golden/vit till färgen.

Om ni undrar över vad de äter så är det lite vitkål , var omöjligt att få dem att sitta stilla annars. De har så mycket spring i benen...


TILLÄGG 24/10 Han ska heta Gosige Göran.

Av Åsa - 23 oktober 2007 14:49

Här kommer bild på Hane nr 1.

Han är mest svart men lite golden också till färgen.


TILLÄGG 24/10 . Han ska heta Glade Gunvald.

Av Åsa - 23 oktober 2007 14:44

Marsvins bebisarna som är födda i näst sista kullen 27/9, har jag namn problem med .

Har väl aldrig varit så seg på att hitta på namn och nu måste jag få i väg registrerings blanketterna !!


Tjejerna ska heta Goa Gizella och Gulliga Gry.

Men hanarna . Förslag jag kommit på är  Gunvald, Gilbert, Göran, Gunnar.

Vill ju ha lite "vanliga " namn.

Sedan vill jag ju ha något före på G också som tex Galne Gunnar, Grandiosa Göran eller liknande.

OM någon har någon åsikt eller annat förslag så får ni gärna dela med er av dem.


Av Åsa - 23 oktober 2007 14:30

Här har jag varit lite duktig och dammsugit och torkat nedervåningen, förutom marsvins rummet.

Torkat bord, bänkar, i fönstren osv.


Nu är barnen hemma men R lyser med sin frånvaro.

Vi ska ta och äta lite mellan mål innan vi lite senare ska åka till badhuset i grannkommunen. Jag badar inte, ska väl förtydligas. Alldeles för kallt för mig måste ha riktigt varma bassänger om jag inte ska frysa ihjäl *skratt*

Tur inte barnen är lika frusna som mig...

Av Åsa - 23 oktober 2007 14:21

Har inte fått tag på min chef så hur ska man då göra i morgon!?


Jag får väl jobba och strunta i em med utbildningen.

Funerade på ett tag om jag skulle ringa någon på jobbet och höra hur många vi är i morgon fm ,för att se om det går att jag uteblir då.

Men samtidigt vet jag att mitt schema är lagt efter då jag bäst behövs.


Har väl mig själv att skylla att jag inte tänkte på detta i går men samtidigt bör ju min chef veta om utbildningen i morgon em och att jag borde gå på den !!


Äää orkar inte ödsla mer tid på detta blir bara stressad över det hela.  

Jag jobbar i morgon och får hoppa över utbildningen.

Kan jag gå hem tex en timme tidigare från jobbet så kanske jag kan gå på em. Då blir det en timmes "övertid" för på em är det två timmar,men då får jag försöka få ut den timmen någon dag framöver...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards