Alla inlägg den 3 december 2007

Av Åsa - 3 december 2007 23:01

*Skrattar*.

Nu är det "Skenet bedrar " på tv. En av mina favoriter men jag är trött så det får strax bli sängen, ska bara titta en liten stund till....

Hon "Hyacint" är ju bara så rolig i sin strävan efter att vara så perfekt och populär !

Tv
Av Åsa - 3 december 2007 21:36

Detta ägnar sig R åt.

Att förstå sig på nya kameran!

Är ett ivrigt läsande i instruktionsboken och geni knölarna tycks arbeta febrilt!

Själv lutar jag mig tillbaka och räknar sedan med att han kan visa mig det viktigaste så jag kan börja ta bilder!


Hittade inget direkt att se på tv så jag har ägnat en stund åt datorn.

Nu blir det en kopp te för min del och kaffe åt R.

Detta intas nog framför tvn, någon kanal  ska man väl kunna hitta att vila ögonen på en stund !!

Av Åsa - 3 december 2007 20:22

Nu kom jag efter endel trixande in på hemsidan men kommer ju inte att funka så länge till....

Av Åsa - 3 december 2007 19:50

Pust!


Att baka är verkligen inte "min grej", kul i bland men väldigt sällan!!


Blev i allafall två saffrans längder med en massa god smet i av smör och mandelmassa.Så de är så där kladdiga o goa.

Det enda mer jag gör inför jul är knäck.

Peppar kakor har vi fått av Rs föräldrar och så brukar min mamma baka med barnen och så får vi pepparkakor därifrån också.




Av Åsa - 3 december 2007 19:32

Så skulle man uppdatera hemsidan som jag har via spray.

Då kan man inte det längre, tydligen ska det hela flyttas och sådan där sidbyggare som jag använder försvinner.

SUCK !!


Jaha vad gör man nu då ??

Någon mer som har via spray och är lika fundersam som mig?


Måste väl försöka göra en annan hemsida men hur ska man lära sig det då!!

Har varit så bekvämt med spray och sidbyggar programmet.

Hoppas man i allafall kan komma åt och radera sidan ...


Av Åsa - 3 december 2007 18:27

Tänk ett sådant här funderade jag på att köpa för något år sedan men hittade inget.

Men här på coolstuff finns de i en massa härliga färger.


Ser i allafall praktiska och lite kul ut.

Av Åsa - 3 december 2007 18:13

Lovisa har fortfarande runt 38 grader och snorig så hon får vara hemma i morgon.

Men har varit piggare i dag så det är ju bra i allafall.


Nu är syrran och spelar fiol, är jul konsert.

Lovisa skulle varit med hon också om hon inte varit sjuk.

Av Åsa - 3 december 2007 17:09

R har varit till Borlänge i dag för hämtning av beställd kamera.

En systemkamera för att vara mer exakt.

Är tydligen någon modell som kom ut nu så efterfrågan verkar vara stor, men R ringde förra veckan och bokade en, då de skulle få hem några i dag.


Var en rejäl instruktionsbok att läsa så man förstår hur man ska göra!


Får se om jag kan prova plåta lite marsvins bebbar i morgon, om jag nu förstått mig på hur den funkar ....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards