Alla inlägg den 6 december 2007

Av Åsa - 6 december 2007 22:25

Då var man hemkommen från festen!

Vi blev nio stycken arbetskamrater som träffades hos en av oss.

Började med glögg och pepparkakor sedan thai mat och så ananspaj och glass.

Jag är såå mätt.

Vi hade jätte trevligt. Jag fick en fin ros, presentkort på blomsteraffären och en jätte fin "tavla" som det är vättar på och där man kan ha ett värme ljus. Ska se om jag kan ta en bild i morgon (fick present för jag fyllt 40 år).


Nu är jag trött så det blir raka vägen till sängen.

God natt!

Av Åsa - 6 december 2007 14:35

Då har min goda vän Hannah varit här, alltid lika trevligt.

Skinnyn Anton blev så glad åt nya flickvännen.

Klart det är roligt att ha någon att uppvakta...


Jag ska fortsätta nu med att försöka få undan kartonger som jag har i vårt sovrum.Se om några fler jul saker ska fram osv.


Ser framemot träffen i kväll med god mat och samvaro.

Av Åsa - 6 december 2007 08:39

Barnen är i skolan själv har jag ätit frukost och läst lite i tidningarna på nätet.

Har också svarat på endel mail.


Nu blir det en dusch och sedan en välbehövlig vända till återvinningen.


Senare under fm kommer min vän Hannah med en marsvins tjej som ska bli sambo ett tag med Anton.


Vid 18 tiden ska vi sköterskor hem till en arbetskamrat.Blir  julklapps byte , hoppsan den har jag glömt att slå in så det måste jag göra, vi ska äta hämt mat och så blir även jag och en annan arbets kamrat som fyllt jämt lite firande. Blir 90 års kalas !!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards