Alla inlägg den 9 juli 2008

Av Åsa - 9 juli 2008 22:07

Barnen vill ju ha en mindre hund (jag med!!)och vi har ju haft "siktet" inställt på en sheltie (liten collie!) i ca ett år. Men när vi väntade så blev det ingen tik till salu från den kenneln vi riktat in oss på.

Men nu har jag funderat på om inte en liten Yorkshireterrier vore ett alternativ också.

Det lär väl dröja minst ett år innan det tidigast blir en, vilken ras det nu blir.

Men visst är de väl söta!

Bilden har jag (efter jag frågat) fått låna från Nyängetskennel.

Av Åsa - 9 juli 2008 20:34

Senare på em åkte vi till grannkommunen med sikte inställt på mat.presenter till kommande kalas och medel till poolen (antialg/bakterie dödande).

Det är fixat.

Hittade även en huvjacka till mig i mörkblått,super mjuk så det kommer att bli en favorit.

Lovisa behövde byxor och det hittade vi med.

Jag kom mig även för att köpa en liten klocka som jag särskilt ska kunna ha på jobbet. Vi får ju i vården inte ha armbandsklockor, ringar osv av hygieniska skäl. Så denna blir super bra, söt är den med tycker jag.

Billig också kostade egentligen runt 100 kr och nu var det 25% rabatt så jag betalade med andra ord ca 75kr.


Av Åsa - 9 juli 2008 20:29

Barnen tog ett premiär dopp i vår pool i dag. Inte var det så värst varmt, runt 18 grader men de har uppblåsbara baddjur, sköldpadda och delfin så de åkte på dem en stund.


Sedan ringde min kompis M och undrade om vi ville "hänga på" till grannkommunens ute bassäng i morgon om vädret blir som de sagt, skapligt varmt och sol, klart vi vill!

M och jag har så kul då vi ses och barnen har roligt tillsammans de med.

Nu är det bara att hoppas på att vädret blir bra så vi äntligen kan komma i väg dit och bada. Eller jag lär ju knappast bada men sola lite kan man ju göra och prata en massa. M och jag har aldrig långtråkigt ihop *skratt*.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards