Alla inlägg den 17 juli 2008

Av Åsa - 17 juli 2008 17:31

Här är dagarna väldigt lika varann.Masar mig upp på morgonen och trots minst åtta timmars natt sömn (och fler under dagen!!), så är jag trött redan där, vilket jag inte brukar vara efter så många timmars sömn.


Jobbar och är trött då med men man får ju skärpa till sig och göra det man ska. Sedan när jag kommer hem sover jag alltid direkt eller efter en stund.

Idag slutade jag 12.00 men kom hem strax före 13.00 , dagen har som tidigare gått bra på jobbet, en heldel att göra men inget kaos och vi samarbetar och fördelar arbetet bra.Så jag tycker att det går bra på jobbet.


 När jag kom hem i dag var jag såå trött så trots att maten skulle vara klar snart så blev det sängen 10 minuter och så motvilligt upp igen för mat, men det behöver man ju med. Sedan tillbaka i sängen igen och sov drygt tre timmar, då kom R och undrade om jag kanske skulle försöka komma upp så jag kan sova i kväll.

Så nu är jag uppe i allafall, men känns som jag kunde sova både dag och natt , all tid när jag inte jobbar...


Första två dagarna tänkte jag att det kanske var för man är lite ovan på jobbet fast det inte känndes riktigt så heller.

Men nä vet inte vad det är. Tog en temp efter jag vilat för jag tänkte om jag har feber men 37.4 hade jag och det är ju ingen direkt feber fast jag har normalt sett ca 36.8 Så lite förhöjt kanske men inget man borde känna av.


Lederna värker väl mer än vanligt och stjäl säkert energi men inte tycker jag att det borde vara så här ändå.


I morgon slutar jag åter runt 12.00 sedan ledig lördag-söndag. Få se hur man mår då.

Nästa vecka blir värre jobb mässigt då jag går mer långa dagar och bara är ledig en dag då jag jobbar den helgen.

Dessutom har jag fått mer timmar då för det ska funka en dag (13.30-21.45, själv ssk från 14.00) Såg att jag även var satt till 16.00 en dag då jag normalt slutar 14.00 så jag vet inte om det skrivits fel. Jobbar annars den veckan till 15.30 och 16.00


Ja, ja ser det som så att många långa dagar blir det men väl får väl annars göra som nu, ta en dag i taget och rikta in mig på att orka jobba och resten av tiden kan jag ju mest sova om jag behöver. R är ju ledig med fp nu och får sköta all markservice.

Men nåt fel måste det ju vara, inte normalt att vara så här och tråkigt att inte ha ork till mycket mer än att jobba....




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards