Alla inlägg den 19 juli 2008

Av Åsa - 19 juli 2008 14:06

Är utmanad av Karin.


Tre saker jag gör när jag vaknar:

- går på toa

- ger djuren mat

- äter frukost

Tre saker jag måste ha under dagen:

- frisk luft

- en dusch

- en stund med lugn och ro

Tre personlighetsdrag på mig:

- Pålitlig och är bra på att bevara hemligheter

- Social och lätt för att prata med folk

- Snäll

Tre saker jag gärna ägnar mig åt:

- Slöa i soffan med en bra bok och en godis påse

- våra älskade djur

- umgås med familjen

Tre saker jag är rädd för:

Lite svårt, jag går inte runt och är rädd för något alls direkt men det menas väl i "stort"

- Att det ska hända mina barn något hemskt

- Att huset ska brinna ner eller nåt sådant

- Att det ska fortsätta/bli allt mer våld i samhället

Något jag drömmer om:

- att kunna ha ekonomisk möjlighet att resa mer...

- att vi och barnen ska få  långa och härliga liv med mycket glädje

- att någon gång få äga en Dodge Viper , min absoluta dröm bil...



Och så ska jag utmana 3 personer då.

Helen, Jessica ,Narnias.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards