Alla inlägg den 14 juli 2008

Av Åsa - 14 juli 2008 18:42

Så var första jobb dagen gjord.

Var skapligt lugnt i allafall så vi två som var nya hann läsa på lite om vad som hänt innan vi "sparkade i gång".Vi hade hjälp av en vikarie som är snäll och jobbar hos oss i bland (hon är ledig största delen av sommaren då hon annars arbetar som skolsköterska).


Känndes helt ok att jobba men oj vad trött jag var när jag kom hem.

Kunde dock sluta vid 14.00 som tänkt.

Därefter åkte jag och köpte några blommor, både några att ha ute och en till mig själv att ha inne *skratt*.

Tycker om att ha lite blommande blommor ibland för de flesta vi har är mest gröna växter som tål rätt omild behandling...


Matvarubutiken fick ett snabb besök och nu kostade jordgubbarna 15kr så snart är de väl slut för säsongen.


Sedan hem och  R hade fixat korvstroganoff och ris så det var bara att slå sig ner och äta. Därefter la jag mig med en ny bok jag lånade i dag på jobbet och läste och halvsov sedan en stund.


Nu har barnen och R åkt till hans föräldrar för att hälsa på.

Hans syster med familj kom nog nyss dit med så det ärju kul att ses.

Jag känner mig dock så trött så jag valde att stanna hemma. Hinner träffa dem en annan dag.

Nej nu blir det att lägga omkull sig en stund till...


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards