Alla inlägg den 2 december 2007

Av Åsa - 2 december 2007 12:47

Har tagit fram alla jul kartoner och i en fanns  endel gardiner men inte de jag ska ha till köket.

Var har de tagit vägen?

Har kollat förrådet igen, alla jul kartonger står tillsammans men har kikat på vad de andra innehålller med, inga gardiner....


Någonstans är de ju men tar det som ett tecken på att jag ska köpa nya!

Var några år sedan sist!

Ska kika lite på nätet om jag hittar några annars får det blir något butiks besök under kommande veckan....

Av Åsa - 2 december 2007 08:26

Vaknade till i natt av att Lovisa låg bredvid och var väldigt varm.

Visade sig nu på morgonen att hon har feber, startade i dag på 38 grader.

Är förkyld, så det är inte en av hennes "feber perioder".

Hoppas det är en vanlig förkylning och inte influensan.


Så det blir ingen julskyltning för oss i dag.

Men Lovisa blev bara lite besviken för det.

Vi ska ringa syrran så om de ska ut (min moster o hon) , vilket jag antar så kanske hon kan fiska en påse i fiskdammen åt henne. Så får hon den när Linnea kommer hem mot kvällen.


Så man kan ju anta att sjuklingen behöver vara hemma några dagar.

Kollade med R om tisdagen för är jag ok så vill jag gärna jobba då för jag har lite inplanerat på jobbet (vi jobbar den dagen båda två).

Men tydligen är de kort om folk just den dagen på hans jobb så han kunde inte vara hemma...

Få se hur vi kan göra, hur hon mår , man får ju börja med att hoppas att man själv inte "åker dit"... 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards