Direktlänk till inlägg 13 december 2007

Favoriter av olika sorter

Av Åsa - 13 december 2007 19:07

Har inhandlat räkor, ägg och majonäs (sallad hade vi redan) så tanken är att det ska bli smaskiga räk mackor till "Piraterna".

Är verkligen "periodare" när det gäller godis, te sorter, pålägg,brödsort och kvälls gott.


Nu är jag helsåld på räkmackor men det var nog 2v sedan sist, men ska jag köpa nåt gott till kvällen tar jag gärna det.

Vad gäller te är fortfarande Rooibos teet min favorit.

Pålägg, där är jag nu inne på hårt rutbröd med ädelost (mögelost).

Godis- Choklad o favorit chipsen (Estrellas med låg fetthalt, krispiga och underbart goda).


Vad har ni för Favorit - Kvälls gott?

                                    Smörgås/pålägg?

                                    Te /kaffe sort?

                                    Godis?

Skriv gärna det i er blogg eller som ett inlägg här.

Skulle vara kul att veta, har jag ingen länk till er så skriv gärna en rad i inlägget så hälsar jag på hos er och ser vad ni gillar.

 
 
Ewa

Ewa

13 december 2007 20:30

Något nyttigare kvällsgott är helt enkelt en kanna Twinings Earl Grey. Kanske småkakor till.
Det onyttigare kvällsgottet är choklad, chips i någon form och läsk.
Choklad är ALDRIG fel!

http://fundringar

 
trollpackan

trollpackan

13 december 2007 20:54

Varm, absolut ej kokad bara värmd, gammaldags kakao med grova ostsmörgåsar! Mums!

http://trollpackan

 
Linda

Linda

13 december 2007 21:42

Om jag ska äta något kvällsgott så är det på lördagskvällen när vi äter tacos, då det är endast på lördagar som jag äter efter kl 19.
Om jag någongång äter smörgås så är det en grovsmörgås med solrosfrön med keso på.
Godis: äter inte godis, men kan smaka på mörkchoklad 70%.Kaffe dricker jag o det har väll ingen roll vilken sort men att mala sitt egna kaffe är väldigt gott

Smörgås/pålägg?

Te /kaffe sort?

Godis?

http://bizzab.bloggagratis.se

 
Jennifer

Jennifer

13 december 2007 22:49

Här kan vad som helst slinka ned i kaggen! Chokla,d godis, chips, popcorn, glass, frukt, morötter, "kvällsmacka" osv. Drcikbart är oftast vatten. Men dricker även gärna läsk (light) och ibland är det gott med te eller chokladmjölk. :P

http://www.kizbaz.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 28 april 2011 09:51


  Underbart med våren, solen och värmen. Härlig årstid! Ledig några dagar och då blir det att ägna endel tid åt trädgården. Lite längre fram blir det mer att rikta in sig på vår altan som började byggas förra året men ska göras klart (saknar "st...

Av Åsa - 3 april 2011 22:44

Var till min dr förra veckan och nu har jag trappat ut kortisonet. Har känt mig enormt mycket tröttare sista dagarna och det kan ju vara just att kortisonet nu är borta, men bara att kämpa på och det kanske blir bättre.   Mina vita blodkroppar ...

Av Åsa - 22 mars 2011 22:02

Nyss hemkommen från jobbet.Är så tacksam för att jag har ett arbete som jag trivs med och har så härliga arbetskamrater.Finns ju många som inte trivs med det arbete de har eller med arbetskamraterna och det måste vara väldigt jobbigt. Nu smaskar ja...

Av Åsa - 12 mars 2011 17:21


   Tänk vad åren går fort.Idag fyller yngsta dottern 10år.Så här ska vi äta tacogratäng som födelsedagsbarnet önskat och sedan ska vi snaska på lördagsgodis och kika på melodifestivalen. I år har jag ingen riktig favorit (än) men kanske får under k...

Av Åsa - 11 mars 2011 09:12

Min mage mår till och från inte så bra men nu har det varit ihållande och har mest haft ont i magen sista veckorna.Äter omeprazol varje dag och försöker peta i mig sådant som ska passa magen i matväg men går "sådär". En av största orsakerna till be...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards