Alla inlägg under december 2007

Av Åsa - 3 december 2007 18:27

Tänk ett sådant här funderade jag på att köpa för något år sedan men hittade inget.

Men här på coolstuff finns de i en massa härliga färger.


Ser i allafall praktiska och lite kul ut.

Av Åsa - 3 december 2007 18:13

Lovisa har fortfarande runt 38 grader och snorig så hon får vara hemma i morgon.

Men har varit piggare i dag så det är ju bra i allafall.


Nu är syrran och spelar fiol, är jul konsert.

Lovisa skulle varit med hon också om hon inte varit sjuk.

Av Åsa - 3 december 2007 17:09

R har varit till Borlänge i dag för hämtning av beställd kamera.

En systemkamera för att vara mer exakt.

Är tydligen någon modell som kom ut nu så efterfrågan verkar vara stor, men R ringde förra veckan och bokade en, då de skulle få hem några i dag.


Var en rejäl instruktionsbok att läsa så man förstår hur man ska göra!


Får se om jag kan prova plåta lite marsvins bebbar i morgon, om jag nu förstått mig på hur den funkar ....

Av Åsa - 3 december 2007 16:49

Nu håller jag på att baka . Kors i taket !!

Inte ofta det händer må jag säga.

Nu är det saffranslängder, blir spännade att se om jag lyckas någorlunda i allafall.

Nu jäser degen, så jag har lite "ledig tid" just nu.

Av Åsa - 3 december 2007 11:55

Nu när jag skulle ge marsvinen mer hö så hade Teklas Pink fått bebisar här på förmiddagen.

Blev ingen tjej som jag hoppats utan två gossar.

En till synes svart , lite överbehårad 120g och en hm väldigt naken bara lite hår på näsan.Färg tja för blotta ögat nästan helgrå med rubin ögon!

Zobel kanske. Får kika och ta bilder sedan så kan man kanske få färghjälp!

Den hanen vägde 107g.


Bilder kommer förhoppningsvis lite senare idag eller i morgon.



Av Åsa - 3 december 2007 10:13

Nu kan man avboka telefon katalogen. Många i dag använder ju inte den utan den finns ju också på nätet osv.

Är ju enhel del papper som går åt om sedan ingen läser den...

HÄR kan du avboka din katalog.

Av Åsa - 3 december 2007 09:46

Visade sig att Lovisa har 37,5 i temp, med andra ord inte så mycket. Verkade oerhört trött och slut i morse och känndes betydligt varmare.

Nu har hon gått upp till sitt rum för att leka.


Avvaktar fram på dagen och ser hur hon mår då.

Känner att jag skulle vilja ta ställning till om jag måste vara hemma i morgon eller ej. Helst vill jag jobba men man vill ju inte skicka i väg henne till skolan och sedn få hämta henne igen !!




Av Åsa - 3 december 2007 08:54

I Expressen kan man läsa om en man som gjorde en massa streck koder som han sedan klistrade på toa rullar (tomma från själva pappret förstås), sedan pantade han toa rullarna i burk automaterna.

Blir ju inte mycket för en , 50 öre och en del pyssel ligger ju bakom det hela.

Men man tror tydligen att han kunnat tjänat flera tusen kronor på att göra såhär.

Frågan är ju även hur han lyckats få ihop så många tomma toarullar???

Skulle han ha köpt dem,kastat pappret osv  så hade ju vitsen varit bortkastad , då hade han ju gått i förlust !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards